Tristessen dödar mig.

lolrazz

Medlem
Gick med
13 Aug 2015
Hoj
Suzuki GSXR 1000, 2011
Att överleva en hel vinter utan att köra är ju omöjligt, hur gör ni för att inte dö utav tristess?

Snart dags nu men mitt tålamod är slut, kollar youtube heelatiden och jag klarar inte mer.

:4skrika :4skrika

Ut och kör då. Strålande solsken i Malmö. Blir nog en runda efter jobb!

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

Jag skruvar på hojarna i garaget, spelar datorspel eller har något hobbyprogrammeringsprojekt. Eller allihopa.
Min kära sambo lider nog mer än mig, eftersom att jag går in i någon form av aktiv dvala och håller mig borta från allt.

Ut och kör då. Strålande solsken i Malmö. Blir nog en runda efter jobb!

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

Det låter ju livsfarligt! :näsblod

Jag skruvar på hojarna i garaget, spelar datorspel eller har något hobbyprogrammeringsprojekt. Eller allihopa.
Min kära sambo lider nog mer än mig, eftersom att jag går in i någon form av aktiv dvala och håller mig borta från allt.

Jag spelar också en heldel och försöker tänka på annat, men fan, det är svårt! Vill ha städade vägar!

Säger som andra, kör enduro eller cross.. Varför inte en offroad hoj å kör lite grusvägar...
Fördelen me enduro är att man kan köra till banan om man vill..

Ute och åker hoj. Bulten och nu fikar jag vid Eldtomta som är softare än rosenhill. Sitter ute i solen. Mysigt.
Custom rular.

Dra till sydafrika och kör grushoj. De har sommar nu

Jag kan inte sånt! Kanske skall försöka lära sig nu när man ändå har tid!

Köpa en cross har jag också tänkt på..

Jag har en landsvägsreggad enduro som står i garget och behöver kärlek om du vill ha en billig hoj, och något att öva mek på. :hihi

Värmehandtag, klä dig varmt. Ev dubba hojen. Vinter går fort då :-9

Back