Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MatteKholm skrev:Vad får du ge för SV'n? Dom är jäkligt läckra, kanske kan bli en sån till nästa sommar...
Fy fan vilken hoj! Hur grym som helst är den.tl1000larsson skrev:Kolla med Din MC i rotebro dom har en SV 1000 med yoshimura burkar eller system på.
Spinky Spendrup skrev:Det stämmer, jag har provat den och den brölade på rätt bra.![]()
Största problemet nu är om man ska ta en silver eller en blå?

Spinky Spendrup skrev:Lyllo dig!Oledolade du fram färgvalet?
Vad får du pynta i försäkring då?
beamer skrev:Nja, blå räknade jag bort rätt snabbt eftersom det vimlar av blåa hojar på vägarna. Den kopparfärgade var slut och KGK Suzuki så den var bara att glömma. Silver fanns endast ett par av kvar...så jag är inte helt säker på om jag får nån än...meen det ser ljust ut iaf. Ska ringa och kolla försäkringen nu om jag hinner.
Vad ska du har för burkarna från TL:en?
beamer skrev:9700:-/år/helförsäkring ligger det på nu, får se om man hitar nåt bättre...knappast troligt skulle jag tro. Dom har höjt priset en hel del iaf. Hade en TL 1000 R -99 förra sommaren som jag betalade 6500:-/år/helförsäkring.
J-Bone skrev:Sålde TLR:en för en gammelgixxer?![]()

beamer skrev:Japp behövde lite stålar dåÅkte BMW M5 ett tag vilket kostade en del. Dock så är nog gammelgixxern lite snabbare än TLR:en
plus att den är i totalt nyskick. Hade mer än gärna haft kvar gixxern om jag haft råd. Alla som sett den fattar inte att den kan vara i samma skick som en sprackans hoj. Ev hamnar den kanske i skyltfönstret hos handlarn
![]()
Har dock saknat V-twinne känslan för mkt! Finns inget som slår den! Testade alla nya Suzuki förra veckan och SV var klart fränast.
Tokbra vrid och ett perfekt chassie med lika bra bromsar.
Visst gick nya GSX-R 1000 oxå bra....skulle ha funnits en V-twin med dom krafterna![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |