Tjejåka MC

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tjejåka MC

--------------------------------------------------------------------------------

Tänkte att vi kunde ha denna tråd till att diskutera allt eller inget om vår kära outlaw-liga för tjejer.
Alla tjejer är välkomna till Tjejåka MC nybörjare som erfarna.

Följ gärna med oss på våra onsdagskörningar:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=228633

Nu finns vi även på facebook:
http://www.facebook.com/group.php?gi...389&ref=search

And remember:

Ingen muskörning - Bara buskörning!!!

Last edited:
Ah nä men vänta? Jag ligger lite efter känner jag..
Vad har hänt?

Gött! Hoppas att jag kommer hinna upp o köra en tur med alla tjejor!

Hur många medlemmar är ni??

Man hade nog tröttnat på KlitoRace MC i längden så då är det nog lika bra att man fixar till det med en gång. ;)

Myket bra att ändra namnet.. :D

Fan vad jag e uttråkad. Sitter i fotokurvan på hojen o det e ganska dött härute trots klockrent hojväder. Jaja, man får hoppas på fint väder på Onsdag så man slipper köra själv då för det e fan så mycket roligare att köra med er tjejer. ;)
man ska väl inte klaga, man kan ju höra fåglarna kvittra o vinden i träden härute för en gångs skull o det är väl alltid nåt. :)
Eller vad säger ni?

Pips i kurvan...Pipsvängen... ;D

Jag kan tänka mig att åka onsdag. Har haft vilodag idag efter tre dagar på Gelleråsen. Lite mör i kroppen men jäkligt kul har jag haft. :D

Fan vad jag e uttråkad. Sitter i fotokurvan på hojen o det e ganska dött härute trots klockrent hojväder. Jaja, man får hoppas på fint väder på Onsdag så man slipper köra själv då för det e fan så mycket roligare att köra med er tjejer. ;)
man ska väl inte klaga, man kan ju höra fåglarna kvittra o vinden i träden härute för en gångs skull o det är väl alltid nåt. :)
Eller vad säger ni?

Pips i kurvan...Pipsvängen... ;D

Jag jobbar imorgon så det går inte... :gråter

Vilken tråd ska vi vara på Onsdagskörning eller här.....

Jag tror jag kommer, är hemma igen, tjockare än senast och skinnstället gnäller när jag försöker komma ner i det... men skam den som ger sig.

Vilken tråd ska vi vara på Onsdagskörning eller här.....

Jag tror jag kommer, är hemma igen, tjockare än senast och skinnstället gnäller när jag försöker komma ner i det... men skam den som ger sig.

Pia, här och på facebook snackar vi skit och i Onsdagskörning tjejer lägger vi upp listan. ;)

Back