Tippa ERF Knudan 17/9

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Eftersom Skjerne saknar Miinin denna gång så kommer dom inte att vinna, jag tippar följande.

1. HET #4 (nån gång måste väl alla pengar ge avkastning)
2. Allt i däck #18 (snabba grabbar)
3. Skjerne #55 (say no more)
4. Kiviks Musteri #41 (hemmabana)
5. High Sider Racing #98 (vill ofta för mycket)

I bottenstriden vinner Baja Maja Racing #63 över Team Evil #74 med +10 varv.

Kass Trål No Racing sitter hemma och surar i soffan.

valmers skrev:
Utan EMR kommer Baja Maja Racing knappast lyfta. :mad:
Vi är redan 8 st i teamet, du fyller inte längre någon funktion, jag tar över spakarna som Team Manager.

Motiveringen till detta beslut: EMR lovade att vi skulle stå på pallen i varje race om EMR fick fria händer att styra och ställa, detta krav uppfyldes med råge, ett fett gage fick sättas in på ERM:s konto.

Toppresultaten uteblev trots vår enorma uppoffring, detta i kombination men svikna löften om lyxhotell som istället blev cykeltält gjorde att vi började fundera var pengarna tog vägen...

Svar på detta fick vi nu senast när Valmers rullar in med en ny fullkittad Audi A3, hans klena ursäkter att lounge control är ett måste för Team Chefen för att få snabba starter godtogs inte.

Valmers & EMR är härmed uppsagda från teamet och kravbrev är att vänta.

/MOH :mad:

Last edited:
GSXR1100R skrev:
...hans klena ursäkter att lounge control är ett måste....

Launch control ditt spån! :mad:

För övrigt erbjuder Team Evil EMR Valmers en omedelbar plats i teamet. Vi behöver någon som kan tajta upp det hela (eller bara smeka mig på rumpan på ett otillbörligt sätt, vilket som nu kommer först). Gamle Svarten är gammal och ledbruten och skall nog sättas ut i skogen tror jag.

Det vore väl skräp om Team BajaMaja inte slog Team Evil på sin hemmabana. Ingen i team Evil har kört på Knutan. Vi kommer dock ha ett hemligt vapen - Skalman. Vi räknar med att muta honom så att han på något hemskt vis torpederar sönder er hoj.

Freppa skrev:
Launch control ditt spån! :mad:

För övrigt erbjuder Team Evil EMR Valmers en omedelbar plats i teamet.
Med tanke på valmers obskyra leverna så trodde vi att han menade lounge, du vet där dom feta svinen sitter och dricker gratis sprit innan dom reser iväg.

För övrigt kan ni få överta valmers nu och se till att han betalar tillbaks alla skulder till oss.

Gamle Svarten är dock inte intressant att ens få i utbyte, han lever i en anglofilisk dimma och mumlar om hundkojor som är snabbare än inflationen i Kartago.... som förövrigt borde förintas.

Team Evils enda hopp är att vi drabbas av electrical problems[tm] eller helt enkelt hoppar i bollhavet.

Take no prisoners :mad:

GSXR1100R skrev:
Med tanke på valmers obskyra leverna så trodde vi att han menade lounge, du vet där dom feta svinen sitter och dricker gratis sprit innan dom reser iväg.

Freppa skrev:
Ps. Ironin är död!!!! :mad:

LÄR DIG LÄSA DIN SÄRNA!!!! :4skrika

GSXR1100RRskitgammalfanockså skrev:
För övrigt kan ni få överta valmers nu och se till att han betalar tillbaks alla skulder till oss.

Gamle Svarten är dock inte intressant att ens få i utbyte, han lever i en anglofilisk dimma och mumlar om hundkojor som är snabbare än inflationen i Kartago.... som förövrigt borde förintas.

Team Evils enda hopp är att vi drabbas av electrical problems[tm] eller helt enkelt hoppar i bollhavet.

Take no prisoners :mad:

Ni skola döden dö. Skola ni! FAN OCKSÅ! :censored
Medge att du är Mavve?!

/Viva El Presidente!

GSXR1100R skrev:
Vi har lärt oss att inte förutsätta att något ska funka, men för tillfället funkar sur600an! Be afraid... Be afraid!

GSXR1100R skrev:

Kass Trål No Racing sitter hemma och surar i soffan.
Team Evil. Det hade ju varit gott om snuskgubbarna från norr kunde
piska Team Skitnödig på hemmabanan :tummenupp
Freppa!!Det har inte kommit in några pengar på mitt konto än :confused: :va

Zmurfen skrev:

Du kan få en kram och en korv. Bra va?

Strider: :mad: :mad: Jag är Stockholmare. Det heter Knutan här. Det har jag nu bestämt! :mad: :4skrika

Zmurfen skrev:
Ingen som surar här inte.
Bror ska meka åt Salös Fire Team och själv överväger jag efter tunga
påtryckningar att ställa mina mekaniska förmågor till förfogande åt
Team Evil. Det hade ju varit gott om snuskgubbarna från norr kunde
piska Team Skitnödig på hemmabanan :tummenupp
Vi har mutat Thundrace, han kommer att fulmeka sönder Evils moped natten innan racet....

:hihi

Knudan 17/9:

1. #5, HET
2. #55, Skjern MC
3. #61, Motorport Endurance Team
4. #41, Kiviks Musteri
5. #18, Allt i Däck

Efter en tuff fajt med Skjern kommer HET äntligen få en seger! HET har övertaget i depån och vinner därmed.
Motorport har fintrimmat grejorna sedan Mo i Rana och kommer därför på tredjeplats, dock får de en riktig fajt av Kiviks, som ännu inte har fullt flyt på depån, men som är grymma på banan.
Allt i däck gör en blunder, i stil med andra racet på anderstorp och hamnar därför på femte plats. Low/Highsider smäller motorn på rakan inför publikens(!!) jubel.

...det kommer bli spännande ! :)

GSXR1100R skrev:
Vi har mutat Thundrace, han kommer att fulmeka sönder Evils moped natten innan racet....

:hihi

Tack för grynen Micke....kommer nog själv att köra i norskt team...hmmm...fyrverkeri att vänta på rakan...allt ordnas mot skälig ekonomisk hjälp... :pannkyss :D

Bollox skrev:
Miinin varvar alla o sätter nytt varvrekord. En gång per körpass :Bugar

GSXR1100R börjar tråden med att skriva "Eftersom Skjerne saknar Miinin denna gång så kommer dom inte att vinna, jag tippar följande"

Utifrån det så ser jag fram mot att se Miinin varva alla, utan ens vara på plats :tungan Eller så är han på plats... :va

Mitt enda egna tips är att jag kommer vara på plats för att försöka fota lite, om jag inte åker på att mecka el.dyl...

/B

Last edited:
Back