kvadd
Ny medlem
Jag tog ur MCn från vinterförvaringen för en timma sedan och upptäckte något förjävligt. Under vintern har tanken blivit missfärgad och gul, till skillnad från det normala vita. Det är en Kawasaki ER6f, där alla plastdetaljer är vita som de alltid varit men tanken har helt plötsligt skiftat till en extremt äcklig gul nyans som skär sig totalt. Jag provade att tvätta den och putsa allt vad jag kunde, men det blev ingen skillnad.
Hojen har varit förvarad i ett värmegarage med ett värmetåligt kapell från Held, och jag misstänker starkt att det är kapellet i sig som är boven.
Men vad kan jag göra åt det här? Går det att lösa på något sätt, eller är den enda möjligheten att återställa den till den normala färgen att lacka om den? I så fall, kan jag reklamera kapellet därifrån jag köpte det?

Hojen har varit förvarad i ett värmegarage med ett värmetåligt kapell från Held, och jag misstänker starkt att det är kapellet i sig som är boven.
Men vad kan jag göra åt det här? Går det att lösa på något sätt, eller är den enda möjligheten att återställa den till den normala färgen att lacka om den? I så fall, kan jag reklamera kapellet därifrån jag köpte det?