Tävling för alla!!!!

GIXXERMAN

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
suzuki k5 banhoj
Som ni vet så har jag gjort ett försök att bli av med min hoj http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=12402
då endast ca 50 personer visade intresse så blir jag tvungen
att lägga ner den idén.
Men... *tada* nu har jag kommit på en ny ide som kanske kan väcka intresset hos fler än hittills.
Då flera utav er har varit skeptiska till hurvida lotteriet skulle "fuskas" med eller inte så har jag nu en tävling istället. Där alla man som kvinna kan ställa upp.
Antalet platser är begränsade till 90 personer.
pmá ditt intresse till mig :)

tävlingen går ut på att stå upp så länge som möjligt...rättvist?? ja det är det.
anmälningsavgift 1000kr betalas när jag har fått ihop alla deltagare som behövs.
som ni vet så är första pris en SUZUKI GSX-R 1000 03a och andra pris en upp sättning avon däck.

MVH KENNY

Bifogat

• SUZUKI.JPG
    SUZUKI.JPG
    67.6 KB · Visningar: 218
Last edited:
Vad kommer de va för regler då? Kommer man få äta/dricka under tiden man står?

Allså bara att stå upp? Och man får äta, dricka och gå runt inom en visst område?
Det kommer ta skitlång tid att genomföra säger jag.

Är det lagligt att genomföra en såndär tävling ens?

Last edited:
det handlar altså om att stå på en å samma fläck så länge som möjligt??

får man äta?

Kommer man få äta o dricka kommer den där tävlingen ta flera dar att utföra...så de bör göras på en helg!

En helg kanske inte räcker....bättre o vänta o ta de på semestern! :gnissla :näsblod

Låter som en kul grej, men det är en sak som jag inte förstår: du får väl bara ihop 50.000 kr för din hoj på detta sätt? En sådan hoj måste väl vara värd minst 90000kr! :confused:

rimag skrev:
Låter som en kul grej, men det är en sak som jag inte förstår: du får väl bara ihop 50.000 kr för din hoj på detta sätt? En sådan hoj måste väl vara värd minst 90000kr! :confused:
?

90 personer a 1000:- blir väl knappast 50k?

Muhahaha, jag kommer att krossa allt motstånd!! Har tjuvtränat med 7 dagar ute i en skog ngn stans i Sverige utan mat med konstant fysisk aktivitet och därefter 13 timmar stående med filtpåse över huvudet och lyssnat på arbetarbröder :D :D

*santo stämmer upp i sång*
Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... o.s.v. i 13 timmar :3freak

Regler!!

Under tävlingen kommer följande regler att gälla...
varsin ruta 1x1m i den får man stå, gå och röra på sig dock inte sitta.
Mat och dryck får medtagas till sin egna lilla ruta.
Det som kommer in ska oftas ut, man får inte utföra sina behov i rutan,
lämnar man sin ruta är man är ute ur tävlingen.
Man får inte störa eller putta ut motståndarna ur deras rutor.

Fler frågor eller funderingar???

mvh kenny

Last edited:
GIXXERMAN skrev:
Under tävlingen kommer följande regler att gälla...
varsin ruta 1x1m i den får man stå, gå och röra på sig dock inte sitta.
Mat och dryck får medtagas till sin egna lilla ruta.
Det som kommer in ska oftas ut, lämnar man sin ruta är man är ute ur tävlingen.
Man får inte störa eller putta ut motståndarna ur deras rutor.

Fler frågor eller funderingar???

mvh kenny

får man uträtta sina behov i rutan då?

När jag har 90 personer som vill och har betalat.
Tävlingen kommer att hållas i sthlm.
Mvh Kenny

Back