Sweden Rock??!

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Sweden Rock Festival i sommar...är det nån i detta gäng som brukar åka på detta/tänkt åka dit i år eller???

Har av nån outgrundlig anledning aldrig vart där men med årets bandlista
( se http://www.swedenrock.com/frameset.cfm ) så har man ju inga argument att försvara sig med. Helt enkelt kanon!!! :yoparty :yoparty

Grym sporthojsåkning är ju bland det bästa som finns :tummenupp, det vet vi alla!!! Grym hårdrockskoncert är också bland det bästa som finns ( bevisat faktum, ej subjektivt ). Vad är då att bränna sporthoj till en metal-festival???

Jo, definitionen av GRYMT!!!

( Släng in en romersk sex-orgie i detta också å så är situationen fulländad...nej, man ska inte begära för mycket )

Alltså, ursprungsfrågan är ju som sagt om nån planerat ett sådant äventyr!

FÖRGÖRAREN :yoparty :yoparty

Polaren skall jobba där, men har hört ett rykte av en som anordnar
det, o säger att kaaanske black sabbath kommer med Ozzy??
Vet ej hur mycket det stämmer, men blir det så.
FYYYY FAAAAN vilken festival!!! :yoparty :yoparty :yoparty

Muggen skrev:
Lätt att man skall dit :yoparty

frågan är bara hur man tar sig dit.. hoj?

Man skulle ju i förväg kunna använda forumet för att spåra varenda grym hojsträcka utefter vägen dit. Å man behöver ju inte gärna ta närmsta vägen dit heller om man hittar skojigare vägar.

FÖRGÖRAREN :yoparty

Cathy skrev:
Oj,oj......nu har det såtts ett frö!!
Låter ju som en riktigt bra idé det där!! :banana

Ja, hoppas fröet växer... :) Om vädret är det rätta skulle ju det kunna bli det bästa på hela året!!!

Jag skall boka semester för den perioden i alla fall så att inte den grejen blir en bromskloss om det hela blir av!!!

Sprid ryktet bruden!!! :) :yoparty

Jag och ett par kompisar är jäkligt sugna på att åka dit men det är ju lite tråkigt att dom inte kör hoj, så det får nog bli bil isf. Tycker att det verkar vara lite mes-regler bara, inga öppna eldar annat än på angivna platser.. :tungan

Limstift skrev:
Tycker att det verkar vara lite mes-regler bara, inga öppna eldar annat än på angivna platser.. :tungan

Det är standardregler för campingar! Och det är ganska bra. :tummenupp Många som vill elda och kröka samtidigt klarar det helt enkelt inte. En polares tält brann upp på Roskilde förra året och det sved lite i skinnet. Nu fanns det iofs regler där att man inte fick elda upp andras tält fast det sket nån i så det funkade ju inte ändå!!!

Jag och en kompis har halvbestämt att det blir bilresa där, sova i tält och ha minst 27 promille hela helgen :banana :tungan

Vi åker dit...finns bara ett alternativ och det är hoj och bo på mc-campen... :tummenupp

Förgöraren skrev:
Man skulle ju i förväg kunna använda forumet för att spåra varenda grym hojsträcka utefter vägen dit. Å man behöver ju inte gärna ta närmsta vägen dit heller om man hittar skojigare vägar.

Närmsta vägen dit är j##ligt rolig hoj väg förutsatt att man kör gamla vägen ner till halmstad innan man viker innåt landet

Om det är någon som känner för att åka bil dit så finns det två platser lediga hos mig. Dom enda kraven på er är att ni måste vara fotomodeller, mellan 18 och 25 år, nymfomaner och gilla 19-åriga killar! :) :) :)

Edit: Ni måste vara av kvinnligt kön också!! Tråkigt om man missade en sån sak :tungan

Limstift skrev:
Om det är någon som känner för att åka bil dit så finns det två platser lediga hos mig. Dom enda kraven på er är att ni måste vara fotomodeller, mellan 18 och 25 år, nymfomaner och gilla 19-åriga killar! :) :) :)

Edit: Ni måste vara av kvinnligt kön också!! Tråkigt om man missade en sån sak :tungan

Fan vad trökigt...det ringde just 3 snygga 18-åriga brudar med stora bomber å frågade mig om jag visste nån som hade plats...men eftersom Du bara hade 2 platser så kunde jag ju inte tipsa om dig. Den ene sa då att hon kunde tänka sig att sitta i knät på ex en 19-årig kille om det var begränsat med plats, men eftersom hon inte var fotomodell utan endast görsnygg så sket det sig även där!

Osis!

Förgöraren skrev:
Fan vad trökigt...det ringde just 3 snygga 18-åriga brudar med stora bomber å frågade mig om jag visste nån som hade plats...men eftersom Du bara hade 2 platser så kunde jag ju inte tipsa om dig. Den ene sa då att hon kunde tänka sig att sitta i knät på ex en 19-årig kille om det var begränsat med plats, men eftersom hon inte var fotomodell utan endast görsnygg så sket det sig även där!

Osis!

Jupp det var la tråkigt. Men å andra sidan gillar jag inte stora bomber ändå, lagom är bäst! :tungan

Funderar seriöst på att åka ner men den polaren som skall åka ner på hoj kör "Aphängare"..

Skönt att folk med riktiga hojar skall ner.. Nu lockar det ännu mer!!!

Back