Sveriges snabbaste gathoj!

Kommer du till Uppsala-Gävle Open nu på söndag?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Om du inte har något annat för dig nu på söndag den 11/9, kom upp till Lunda/Gimo flygfält och kör ikapp/wheela med polarna på "Test & Tune" eller om du tror dig ha färdigheter och pulver nog att smiska Busiga-Bosses gamla lustgasade skitraka - ställ upp i Uppsala-Gävle Open.

Enda regeln för "Open", kör två mil på landsväg till tävlingsområdet.

Mer info: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=94904
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Fakk, kunde ni inte kört någon annan dag. vore roligt att testa 600an. Allt jag har på gata just nu.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
andersbrink skrev:
Om du inte har något annat för dig nu på söndag den 11/9, kom upp till Lunda/Gimo flygfält och kör ikapp/wheela med polarna på "Test & Tune" eller om du tror dig ha färdigheter och pulver nog att smiska Busiga-Bosses gamla lustgasade skitraka - ställ upp i Uppsala-Gävle Open.

Det låter kul! Om inte hästarna måste motioneras kommer jag. Man vill gärna skaka hand med mannen som kan ALLT om ALLT dessutom!
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag kommer. :tummenupp
"Ska bara" bygga nu vevhusvent, så jag inte spiller olja på den fina banan och sabbar för alla andra.
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
RoLLER skrev:
Det låter kul! Om inte hästarna måste motioneras kommer jag. Man vill gärna skaka hand med mannen som kan ALLT om ALLT dessutom!
Offtopic:
Jag har ett trevligt kort på honom, i alla fall. Han utan party-västen. :tomten :rolleyes:
DSCF0084.sized.jpg
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Räknas jobb som Doctor Zhivago?

Jag som gärna testat nya turbohojen...
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Så det är snabbast från Almunge-korsningen till Lunda, som vinner eller ? Förutom passagen genom Alunda så är det "fritt skottfält" för toppfartsnoteringar :D

Hmm, får se - det kanske blir en sväng förbi och kolla. Men att ta inträde för publik när ett tävlingsmoment kallas för "Outlaw" ? :va
 

Gixxer-1100

Ny medlem
Gick med
30 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R1100
TomK skrev:
Så det är snabbast från Almunge-korsningen till Lunda, som vinner eller ? Förutom passagen genom Alunda så är det "fritt skottfält" för toppfartsnoteringar :D

Hmm, får se - det kanske blir en sväng förbi och kolla. Men att ta inträde för publik när ett tävlingsmoment kallas för "Outlaw" ? :va
Har du inte 50 spänn till inträde borde du sälja en av hojjarna :7peta :hihi
(Tullinge vill ha 140:)
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Gixxer-1100 skrev:
Har du inte 50 spänn till inträde borde du sälja en av hojjarna :7peta :hihi
(Tullinge vill ha 140:)

Slantar finns - nemas problemas! :tummenupp Det var mest en reflektion över hur outlaw det egentligen är med svemo-godkänd bana, sjukvårdare, inträde och stängsel m.m. :) Trevligt med bra bana på hemmaplan.

(hyran var väl 40.000 om året, så vissa intäkter behövs)
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
TomK skrev:
Men att ta inträde för publik när ett tävlingsmoment kallas för "Outlaw" ? :va

Det är priset man får betala för att se tävlingen in action och slippa åka leta i mörka natten efter en långraka i bort-i-stan och bara höra på håll när fordonen tävlar. Fast man kan ju även stå vid betongrullarna ute vid vägen med kikare. :tungan

Angående bilden på mig i vit t-shirt här ovan, det är knäppt innan jag såg ljuset och blev frälst av Susann Lanefelt och samtidigt slutade att röka. Hittills i år ha jag ca 60 mil skidor och 200 mil inlines i benen. Ikväll blir det 3 mil till. :kryckor
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
andersbrink skrev:
Om du inte har något annat för dig nu på söndag den 11/9, kom upp till Lunda/Gimo flygfält och kör ikapp/wheela med polarna på "Test & Tune" eller om du tror dig ha färdigheter och pulver nog att smiska Busiga-Bosses gamla lustgasade skitraka - ställ upp i Uppsala-Gävle Open.

Enda regeln för "Open", kör två mil på landsväg till tävlingsområdet.

Mer info: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=94904


Tyvärr så har jag två problem:
1) Hojen står i Enköping inte helt färdig ännu
2) På Söndag så är jag bakis pga en kompis brölopp

Så det blir tyvärr Docktor Zhivago
 

J.J

Älskar raksträckor med trackbite
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Söder om Sthlm
Hoj
GSX-R1370 + GSX-R1435 projekt
Sveriges snabbaste gathoj

Självklart skall jag dit om vädret tillåter. Är det tidtagning som gäller på söndag, i elimineringen ? Hoppas det blir mycket hojjar :)
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
andersbrink skrev:
Angående bilden på mig i vit t-shirt här ovan, det är knäppt innan jag såg ljuset och blev frälst av Susann Lanefelt och samtidigt slutade att röka. Hittills i år ha jag ca 60 mil skidor och 200 mil inlines i benen. Ikväll blir det 3 mil till. :kryckor

RoLLERs tips är Atkins? Jag rekomenderar den metoden strongly!

Jag va uppe i Lördags men såg inte till nån Anders Brink. Stannade ett tag och kollade på race'andet. Blev lite mätt på det och drog så småningom. Sen blev man jobbigt rädd första gångerna en sån där as-bil med bromsskärm bak drog iväg. sjukt motordån!
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
RoLLER skrev:
Jag va uppe i Lördags men såg inte till nån Anders Brink.

Jag sparde den röda Banditen till Söndagstävlingen och körde den blå/vita gixxer-turbon med svart bakdel istället. Fick "hjärnblödning" och körde för fort i SuperGasBike-finalen.
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
RoLLER skrev:
RoLLERs tips är Atkins? Jag rekomenderar den metoden strongly!

Är man insatt i hur kroppen fungerar före/vid/efter träning (speciellt hård) är väl inte Atkins att rekommendera. Jag är speciellt rädd om mina njurar iom Typ-2.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
andersbrink skrev:
Är man insatt i hur kroppen fungerar före/vid/efter träning (speciellt hård) är väl inte Atkins att rekommendera. Jag är speciellt rädd om mina njurar iom Typ-2.

Njää.... Hård träning är förstås inte att rekomendera utan kolhydrater.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top