Lite info på nya gsxr600-K6:an (se bild)
Effekt: ca 130 hk (på veven)
Torrvikt: ca 159 kg
Utseende hämtat från Gsxr1000-K5:an, fast annan framlykta.
Titannitrid behandlade framgaffel innerben - för lägre friktion & bättre känsla.
Ljuddämpare som på Gsxr1000-K5:an.
Gsxr1000-K6
Lär ej få några större tekniska förändringar vad jag har hört, bara nya färgscheman.
Gsxr750-K6
Lär få liknande utseende som Gsxr1000-K5:an.
Lär förmodligen dela ram (ha samma ram, kanske lite grövre godstjocklek, dock ej bekräftat)
Motorn lär vara på ca: 152 hk (på veven)
Torrvikt: ca 164 kg
Fyll gärna på med färsk/verklig info när den blir tillgänlig
Effekt: ca 130 hk (på veven)
Torrvikt: ca 159 kg
Utseende hämtat från Gsxr1000-K5:an, fast annan framlykta.
Titannitrid behandlade framgaffel innerben - för lägre friktion & bättre känsla.
Ljuddämpare som på Gsxr1000-K5:an.
Gsxr1000-K6
Lär ej få några större tekniska förändringar vad jag har hört, bara nya färgscheman.
Gsxr750-K6
Lär få liknande utseende som Gsxr1000-K5:an.
Lär förmodligen dela ram (ha samma ram, kanske lite grövre godstjocklek, dock ej bekräftat)
Motorn lär vara på ca: 152 hk (på veven)
Torrvikt: ca 164 kg
Fyll gärna på med färsk/verklig info när den blir tillgänlig
