suzuki gs 1000 83a för uppkörning??

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Har fått långa en suzuki gs 1000 för min uppkörning på måndag.. va tror ni folk.. är de omöjligt att klara av de eller ska man lyckas me de me om man inte e' helt tappad?? fick ju ejköra upp me min hornet 600 ju.. =(

Är lite nervös, men ja ska köra hela helgen nu å träna in mig på den.. får hoppas de går bra, men vad tror ni??

Kan nog gå bra men träna mycket:tummenupp .
Den väger obetydligt mindre än en supertanker och är väl ungefär lika smidig när det gäller manöverprovet men det går att klara, så ut å träna. Skit i regnet.
Det är förresten bara en fördel, för klarar du det i regnet så blir det lättare om det är sol och uppehåll........

hehe jaa det kan ju alltid gå... fast jag hade då inte kört med en sådan. lycka till iaf..

Klart att det går bra, ge dig bara tid med att lära dig den gamle suzukin så att kroppen har denna som referens och inte den lättare 600, så kommer det att gå galant.
Om du sett vad MC snuten måste klara av med sina sänken så hade du blivit förvånad vad man kan gör med tunga obändiga hojar.
Lycka till.

Va ute ¨kände på den innan, ställde upp manöverproven å de gick mycke bättre än va ja hoppats på, så nu är de uppkörning nästa på måndag.. Hoppas inget ställer till de där bara...

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back