Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bäst att du bränner ut å tar med till bussjö imorrn. (tradeas mot provkörningTjReal skrev:Får ni tag på denna dag --> Skateboard.Big.Air.Finals.BMX.Best.Trick.SuperMoto så blir ni inte missnöjda, sitter o skummar igenom det nu, riktigt cool motardbana![]()
Kan du inte lägga upp den på sporthoj ftp:n? Vore grymt!TjReal skrev:Får ni tag på denna dag --> Skateboard.Big.Air.Finals.BMX.Best.Trick.SuperMoto så blir ni inte missnöjda, sitter o skummar igenom det nu, riktigt cool motardbana![]()
Om jag fattat det rätt ska ni gå in på: ftp://sporthoj:sporthoj@ftp.years2.com/ och kopiera över till rätt mapp (motard i detta fall).Kulgan skrev:hur gör jag? eller...TJ...behöver ju typ url/ip och grejer
Btw ska du på Bussjö och köra TJ?
'Kulgan skrev:Btw ska du på Bussjö och köra TJ?
Kulgan skrev:Dom är inte så petiga med reglerna...så länge du har utrustning iaf...jag kör ju med skyddsjacka så...det där med klubb och uppsamlingskärl behövs nog inte första gångerna....bara säga att du ska testa...så gjorde jag.
TjReal skrev:Får ni tag på denna dag --> Skateboard.Big.Air.Finals.BMX.Best.Trick.SuperMoto så blir ni inte missnöjda, sitter o skummar igenom det nu, riktigt cool motardbana![]()
Men vart?Kulgan skrev:finns på nätet![]()
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning