Supermoto i x-games

TjReal

Tattoo på onsdag!
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
2005, Husqvarna SMR 450
Får ni tag på denna dag --> Skateboard.Big.Air.Finals.BMX.Best.Trick.SuperMoto så blir ni inte missnöjda, sitter o skummar igenom det nu, riktigt cool motardbana :tummenupp

TjReal skrev:
Får ni tag på denna dag --> Skateboard.Big.Air.Finals.BMX.Best.Trick.SuperMoto så blir ni inte missnöjda, sitter o skummar igenom det nu, riktigt cool motardbana :tummenupp
Bäst att du bränner ut å tar med till bussjö imorrn. (tradeas mot provkörning :tummenupp )

TjReal skrev:
Kan du inte lägga upp den på sporthoj ftp:n? Vore grymt! :)

hur gör jag? eller...TJ...behöver ju typ url/ip och grejer
Btw ska du på Bussjö och köra TJ?

Last edited:
Kulgan skrev:
hur gör jag? eller...TJ...behöver ju typ url/ip och grejer
Om jag fattat det rätt ska ni gå in på: ftp://sporthoj:sporthoj@ftp.years2.com/ och kopiera över till rätt mapp (motard i detta fall).

Kom just på, är det tv inspelning får vi inte dela dem på ftp:n, då vet jag inte hur man ska lösa det.

PDTV.Xvid så ja det är från amerikansk tv...

Kulgan skrev:
'

Nopes, har inte fått mitt skinnställ än som jag best. i söndags.. Skinnstället jag har nu har inga inbyggda skydd, så jag vete tusan om jag får burna runt med det.. Iofs så kan jag ta o slå en signal till träningsansvarig imorrn o kolla upp om jag får köra med det, får jag det så drar jag till bussjö med hojen på släpet...

Står endast personlig utrustning...så jag kan no lova att du får åka för träningsansvarig....http://www.umeaak.se/fprw/filer/8fd4Regler%20Bussj%F6%20%20SuperMotardbana.doc

Dom är inte så petiga med reglerna...så länge du har utrustning iaf...jag kör ju med skyddsjacka så...det där med klubb och uppsamlingskärl behövs nog inte första gångerna....bara säga att du ska testa...så gjorde jag.

Last edited:
Kulgan skrev:
Dom är inte så petiga med reglerna...så länge du har utrustning iaf...jag kör ju med skyddsjacka så...det där med klubb och uppsamlingskärl behövs nog inte första gångerna....bara säga att du ska testa...så gjorde jag.

Anmälde mig nu iaf, får slå träningsansvarig en pling imorrn o höra om det går för sig. Uppsamlingskärl går ju fort o snöra dit
:)

TjReal skrev:

Var fick du tag på den? :)

Back