Tja,
Har en DB-killer till mitt yoshi-system, och den ser ut såhär: http://images.motorcycleparts2u.com...estor-and-tec-insert-for-trc-trs-tec-sb-a.png
Den går lite halvdant vid fullgas. Får för mycket soppa.
Så frågan är; hur mycket stryper "nätet" flödet? Kommer jag märka stor skillnad om jag tar bort det? Jag funderar även på att kapa DB-killern lite, och dels få den kortare, samt att det blir ett hål i botten = bättre flöde. Just nu är den solid där.
Jag har kört utan förra säsongen, och då går den kanon på huvudmunstycket, men får för lite från pilotmunstycket. Med DB-killer går den bättre på låg/mellan-gas, men blurrar lite på full, innan man fått lite varv.
Vill helst slippa plocka bort och byta munstycken, genom att ta bort nätet och korta killern, men det kanske är oundvikligt.
Har en DB-killer till mitt yoshi-system, och den ser ut såhär: http://images.motorcycleparts2u.com...estor-and-tec-insert-for-trc-trs-tec-sb-a.png
Den går lite halvdant vid fullgas. Får för mycket soppa.
Så frågan är; hur mycket stryper "nätet" flödet? Kommer jag märka stor skillnad om jag tar bort det? Jag funderar även på att kapa DB-killern lite, och dels få den kortare, samt att det blir ett hål i botten = bättre flöde. Just nu är den solid där.
Jag har kört utan förra säsongen, och då går den kanon på huvudmunstycket, men får för lite från pilotmunstycket. Med DB-killer går den bättre på låg/mellan-gas, men blurrar lite på full, innan man fått lite varv.
Vill helst slippa plocka bort och byta munstycken, genom att ta bort nätet och korta killern, men det kanske är oundvikligt.