Stunt i Örebro

Aviation skrev:
2373356 Tips att köra på är bakom rejmes o en bit in för bi bilexpo tror jag det är, vid Emhart Pop Tech... lång raka med en stor vänd plats på ingen trafik.
jag åker ofta där men ser sällan någon annan :(
Kan vi inte boka en helg snart och åka lite bak/framhjul :va jag fixar videokamera så man har något att titta på när snön ligger tät på taken :tummenupp

Gåshud skrev:
2375738 jag åker ofta där men ser sällan någon annan :(
Kan vi inte boka en helg snart och åka lite bak/framhjul :va jag fixar videokamera så man har något att titta på när snön ligger tät på taken :tummenupp

Jag kan varken köra på fram eller bakhjulet är under upp lärning :P men ja kommer gärna ut o kollar så kan ja lära mig ltie kanske =):tummenupp

Aviation skrev:
2375745 Jag kan varken köra på fram eller bakhjulet är under upp lärning :P men ja kommer gärna ut o kollar så kan ja lära mig ltie kanske =):tummenupp
Jag menar det :tummenupp
Jag känner få som lider av samma Symtom som jag :yoparty
Men det är ju kul om man kan bli ett gäng som kan byta erfarenheter jag är ingen klippa :crash men med lite träning så.....

Vid pilängen/bista vid systembolagets varudepå finns det en lång raka där de brukar va lite folk o stunta o grejja ibland.. även lite bilar som kör sina fina streetrace..

AndreasNo skrev:
2378070 Vid pilängen/bista vid systembolagets varudepå finns det en lång raka där de brukar va lite folk o stunta o grejja ibland.. även lite bilar som kör sina fina streetrace..
Japp där har man vart ett par gånger :)

Back