Stulen ktm 690 sm -08

krillee_83

-Born to be Me-
Gick med
3 May 2006
Hoj
KTM 690SMC R
Stulen i natt i nya Gårda. Mitt emot Dahls bageri. Stod i gemensamt garage dock låst inuti en mcbur också den låst.
Kapat gångjärnen till buren.

Reg. Nr: FBH786

aaaamen va fan va det skall stjälas då...! håller skottgluggarna öppna..

Dragit av dörren till mcburen med bil som det ser ut. Svetsfogarna har brutits... De kom inte igenom låset till dörren nämligen, vinkelslipsmärken på det.
bild 3.jpg

Tacksam för om alla i GBG kollar och lyssnar extra noga. SC projects systemet som sitter på låter riktigt högt utan dB-killer (den har jag kvar iaf). :mad:

Din hoj syndes till på statoil vid scandic backadal. Förare kom utan hjälm o ingen regplåt. Så nånstans i närheten borde den ju finnas !

Vet du ungefär vilken tid d va ? För jag jobbar där, jag såg vit skåpbil vid 12 på natten

Va i helvete!? Så nu vågar de sig ut...
Nu blir det till att göra lite spaning i Backa! :mad:

Tack för tipset! Tipsa gärna polisen nästa gång de syns till. Om du har tid. :tummenupp

Förare och passagerare verkade lite smånervösa vilket gjorde att de såg väldigt suspekt ut.passagerare som tankade hojen medans förare kollade runt sig nervöst ! Hoppas du hittar din hoj snarast

Tack! Den ägs av försäkringsbolaget numera... Men jag förlorade en halv säsong pga stölden, så de ska fanimig åka dit!!:mad:

Back