sporthojs Big Brother!!!!

mustic

PEACE to the dawgs
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skåne
Hoj
snart 125:a
Dina egna Big Brother avsnitt!


Dag 1 - zykl0n erkänner genast att han inte är imponerad utav lisas utseende. Han säger att hon ser lesbisk ut. Det framkommer dock snart att Emmi är husets enda lesbiska kvinna, även om maverick_750rr senare erkänner att han lite osäker på sin sexuallitet.

2 - Hushållet samlas för att diskutera hur man ska sköta vardagssysslorna. Swedie skapar tryckt stämning när han påstår att kvinnornas plats är i köket. BB klappar till honom med en kavel.

3 - Hushållet får sin första uppgift av Big Brother - de måste bygga en modell av globen utav kakor. Efter övertalning av Swedie , så satsar de 50% av nästa veckas matbudget på att de ska klara uppgiften.

4 - Alla tränar på att bygga globen. Men kaos uppstrå när maverick_750rr , som snabbt har skaffat sig epistlet 'Den fete jävlen i huset' äter upp hälften av kakor. BB är vansinnig.

5 - Idag är dagen när globen måste vara färdig. Saker och ting flyter på bra tills maverick_750rr fjärtar och välter globen med vinddraget. Big Brother anser att uppgiften misslyckades. lisa lipar.

6 - Swedie går av misstag in på toan när lisa sitter där och trycker. En ganska händelsefattig dag.

7 - Big Brother oroar sig att programmet börjar bli tråkigt, så deltagarna uppmanas att ha en debatt om sex. Efter lite för många öl så medger lisa att hon tänder på att få smisk på stjärten av en kavel. zykl0n säger att han aldrig använder kondom pga. de gör hans snorre öm och Swedie håller med. Emmi börjar skrika om att ingen av de andra någonsin upplevt en äkta orgasm baserat på att de alla är tråkiga trångsynta heterosexuella idioter. maverick_750rr sitter tyst i ett hörn och suktar med blicken på Swedie .

8 - Idag är det den första dagen som någon måste nomineras för att åka ut. zykl0n smyger runt och fjäskar för alla genom att i enskilda samtal påstå att han verkligen gillar dem och de är den enda han kan känna sig som en äkta vän med. BB och lisa röstas fram som de två kandidaterna för att lämna huset. Ingen röstar på zykl0n.

9 - BB och lisa får höra att de har blivit nominerade och börjar gråta, krama alla och berätta att de älskar dem. Emmi sjunger en sång för dem - du gammla du fria - i ett tappert försök att få bättring på stämmningen.

10 - TV publiken röstar ut lisa från huset. Hon spelar oberörd men bryter senare ut i tårar och snyftar upprörd fram att hon aldrig skulle ha medgett att hon gillar att få smisk. lisa åker hem.

11 - Stämningen är tryckt i huset när resten försöker komma till termer med lisa's försvinnande. Matbudgeten är låg pga. förra veckans misslyckade uppgift. Emmi får nöja sig utan gurkan som hon bett om. BB är deprimerad och tröstas av Swedie , som försöker tafsa henne på brösten.

12 - Big Brothers psykolog studerar filmen där Swedie tafsar på BB's brösten oavbrutet. Givet vis i syftet att undersöka denna interessanta psykologiska händelse, inte för att det ger tittarsiffror. Big Brother ger deltagarna uppgiften att springa på ett rullband en sträcka som motsvarar Malmö - Kiruna. De sätter 40% av sin mat budget på att de kommer att slutföra uppgiften.

13 - Märkligt nog så verkar deltagarna vara på väg att slutföra uppgiften, trots att maverick_750rr vägrar att springa 'för att hans snorre är lite öm'.

14 - Feststämning i huset när veckans uppgift är en succse. maverick_750rr klarar slutgiltligen att springa de sista 10 metrarna och påstår senare att de hade aldrig lyckats utan honom. BB kallar maverick_750rr en lat snorre.

15 - Återigen är det dags att nominera folk. zykl0n hintar för alla att han tycker BB är en hora. Han bjuder också in alla att komma och bo hos honom efter att tävlingen är över så länge de vill. BB och Swedie blir nominerade utav hushållet. Ingen röstar på zykl0n.

16 - Nominationerna avslöjas. BB kan inte svälja att hon har blivit nominerad två veckor på raken. Swedie är lika förstummad och vänder sig till BB för tröst. maverick_750rr är deprimerad och erkänner för Emmi att han har förälskat sig i Swedie . Emmi säger att hon inte är intresserad utav någon i huset eftersom de alla är heterosexuella, och hon är ju faktiskt Lesbisk, änna...

17 - TV publiken röstar ut Swedie ifrån huset. BB påstår att hon är förtvivlad och skänker t.o.m Swedie lite hår ifrån hennes bröst som ett bevis på hur mycket hon bryr sig. maverick_750rr är även han förtvivlad, men håller det för sig själv. Swedie lämnar Big Brother.

18 - Big Brother psykologen visar oavbrutet repriser på när BB klipper håret ifrån sin bröst. Tydligen är detta en stark psykologisk reaktion. TV publiken håller med verkar det som, eftersom siffrorna når nya höjdpunkter.

19 - Big Brother ger hushållet uppgiften att rapa finlands nationalsång på 60 sekunder. Deltagarna sätter 50% av sin budget på att de klarar uppgiften.

20 - Ingen har minsta aning om hur finlands nationalsång låter men maverick_750rr påstår att den påminner lite om Dancing Queen. Hushållet enas om att det är zykl0n som har störst chans att klara uppgiften.

21 - zykl0n triumferar genom att inte bara rapa finlands nationalsång, utan även Digelo-digelej, du gammla du fria och introt till hem till gården. Han får hjälte behandlingen, trots att Aftonbladet har avslöjat att 98% av TV publiken vill mörda honom.

22 - Dags att nominera förlorare igen och zykl0n berättar för alla att han har en villa i södra Frankrike där alla i huset kan semestra gratis hur ofta de vill. maverick_750rr och Emmi blir nominerade.

23 - maverick_750rr och Emmi tar nyheterna att de är nominerade bra och sätter sig hos zykl0n och BB för att diskutera varför de blev nominerade. zykl0n håller tyst, men BB anklagar maverick_750rr för att vara arrogant, lat och en självisk snorre innan alla bryter samman och börjar lipa och kramas.

24 - TV publiken röstar ut Emmi och ingen bryr sig speciellt mycket över det. Emmi lämnar huset.

25 - zykl0n blir den första i hushållet som avslöjas när han runkar. Film beviset över detta studeras noga av psykologen (och TV publiken) som påstår att äntligen har man fått insikt i zykl0ns sanna personlighet...

26 - Big Brother beordrar de kvarstående tre medlemmarna uppgiften att flytta 5000 ton av björn skit, endast med hjälp av en kavel. zykl0n tvekar, men maverick_750rr är stöddig och påstår att han redan har gjort liknande saker när han var yngre. De bestämmer sig för att satsa 50% av matbudgeten på succ´se.

27 - Plötsligt får maverick_750rr ett nervsammanbrott och basunerar gråtandes ut att han vill åka hem. Han påstår att detta beror på att flytta skit uppgiften har väckt upp förträngda plågsamma minnen ifrån en björn incident när han var barn. BB försöker övertala honom att stanna, men zykl0n sitter tyst i ett hörn och gnuggar sina händer med ett slugt leende på läpparna. maverick_750rr bestämmer sig för att lämna huset.

28 - Med endast två av deltagarna kvar visar sig björn skiten omöjlig att rubba. De misslyckas ordentligt och drar sig tillbaka för att supa sig stupfulla på grönsaks vin BB gjort av några ruttna morötter som hon fann i trädgården.

29 - Sista nominationerna ska utsees. zykl0n friar till BB och hon säger ja. Icke överaskande nominerar sedan zykl0n BB att lämna huset. Vad som dock överaskar är att så gör även BB.

30 - När nominationerna utropas reagerar BB värdigt och förklarar zykl0n som den självklara vinnaren. Eftersom de ändå ska gifta sig går hon med på att ge honom ett skjut oxå. Detta sänds live med högtidligt förord läst utav Göran Persson. Personalen på TV5 kan slutgiltligen andas ut när de inser att deras tittarsiffror är högre än de som upplevdes under Stenmarks högtidsperiod. zykl0n plockar på sig sina 50 00 000:- och rymmer till finland. Ingen, inklusive BB, hör någonsin av honom igen.

gör en egen!! på :länk
är gammal men rolig att göra om andra!!!
ta inte illa upp(snälla)
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Det här säger jag bara för att ni skall kunna håna mig. Jag har nyckel till BigBrother huset, men ju mindre jag behöver vara där, desto gladare är jag. Blir också lyrisk när folk har sex och gör pinsamma saker i kåken, för då går tittarsiffrorna på streamingen upp = mer slant till bolaget. Kan däremot ärligt tillägga att jag inte har en aning om vem som gör vad i kåken, förutom just de som har utmärkt sig på sina fiiiina sätt.
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
26 - Big Brother beordrar de kvarstående tre medlemmarna uppgiften att flytta 5000 ton av björn skit, endast med hjälp av en kavel. zykl0n tvekar, men maverick_750rr är stöddig och påstår att han redan har gjort liknande saker när han var yngre.


Fy fan, vad bra!!! :D :tummenupp :fakta :bow :) :D
 

Lisa

vem bryr sig?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
......
Varför åkte jag ut för? Var det något jag sa eller inte? Det var toabesöket, eller? Fa.sigen också, nu kommer jag ligga sömnlös många nätter pga detta....... :D Jag tyckte också att Swedies kommentar när han kom in på toan var opassande: -Jasså, nu pressar det på! Alla vet ju att tjejer inte håller på med sådana saker. :rolleyes:
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Hahaha, undrar om de inblandade tycker den är lika skön?
Konstigt att ingen har kommenterat den ännu. :D
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
John skrev:
Hahaha, undrar om de inblandade tycker den är lika skön?
Konstigt att ingen har kommenterat den ännu. :D

Lisa skrev:
Varför åkte jag ut för? Var det något jag sa eller inte? Det var toabesöket, eller? Fa.sigen också, nu kommer jag ligga sömnlös många nätter pga detta....... :D Jag tyckte också att Swedies kommentar när han kom in på toan var opassande: -Jasså, nu pressar det på! Alla vet ju att tjejer inte håller på med sådana saker. :rolleyes:
 

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
mustic är sjuk. :eek: :D :skrämd

Sen figurarde mitt namn på väldigt många ställen :rodnar
Men som vanligt är det inte killen i brevet som gjort filmen!
 

mustic

PEACE to the dawgs
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skåne
Hoj
snart 125:a
zykl0n skrev:
mustic är sjuk. :eek: :D :skrämd

Sen figurarde mitt namn på väldigt många ställen :rodnar
Men som vanligt är det inte killen i brevet som gjort filmen!

25 - zykl0n blir den första i hushållet som avslöjas när han runkar. Film beviset över detta studeras noga av psykologen (och TV publiken) som påstår att äntligen har man fått insikt i zykl0ns sanna personlighet...

zykl0n säger att han aldrig använder kondom pga. de gör hans snorre öm

vem är det som är sjuk... :tummenupp
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
:D HAHAHAHAHAHAHA, klart bland det roligaste jag läst. :tummenupp
Måste messa Swedie nu lite privat.......... :rolleyes:

750RR
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hahahhaha! Vilken härlig start på morgonen!
Se på sjuttsingen. Jag o Zyklon pippar i tv. Hår från mina bröst.
Swedie den gubbsjuke faeen. Jag kom iaf 2.a ;)


Zyklon- Du är en bitch :fakta
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Muhahaha, jag e me! :D
Läste den på JSM först...fast med andra namn...
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Tror jag läste den där på Lunarstorm första gången, Jag skrattade så att jagh fick kramp, men då var det bra sent på kvällen med=)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top