Speed Weekend 2022

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Intresse? Vi är idag lite över 40 pers som är "intresserade" dra dit och blir med övernattning lör-sön med baluns för de som så önskar. Polistillstånd blev klart idag torsdag 13/1 för själva "Speed Weekend" ? Hör av dig PM för mer info.

FB_IMG_1642066590580.jpg

Last edited:
Kul grej! Blir nästan lite sugen!
Skriv gärna var detta är någonstans, så att inte alla måste googla "Årsunda" (Småland? Norrbotten?) :)

(Nu har jag googlat och säljer informationen snorbilligt.... Det är bara att swisha! :D )

Kul grej! Blir nästan lite sugen!
Skriv gärna var detta är någonstans, så att inte alla måste googla "Årsunda" (Småland? Norrbotten?) :)

(Nu har jag googlat och säljer informationen snorbilligt.... Det är bara att swisha! :D )
Ha-ha Med flit jag inte lagt ut mer info... Serverar inte allt på "silverfat" ? Men bjussar på varm choklad till dig om du dyker upp ?

Ett evenemang för folk som kan klä på sig. Det blir lätt kallt om fötterna när man står på is i flera timmar.
En ryggsäcksstol med matsäck i är skönt att ha.

Fast Freddie var ju där nåt år. Fast det gick inte så bra. Som smör i en stekpanna sa han. Trots dom justerat ner hästkrafterna

Nu har EBKn installerats på jeten och testkörts ? Jag är mållös, jösses! Väntar bara på en explosion och att den ska sprängas i bitar ? Vi syns väl på "Speed Week" där många av dessa otroliga skapelser dyker upp? ?

Back