Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kolla apriliatrådenJerry_ skrev:Står och väljer mellan mille och sp1:a. Nån som har lite tips å komma med
Jerry_ skrev:Står och väljer mellan mille och sp1:a. Nån som har lite tips å komma med
Honda forever skrev:Båda är grymt snygga, men när det gäller kvalitetsmässigt så TROR jag att SP-1 vinner i längden
fireblade skrev:Helt klart SP1:an... att man lämar 5 års garanti säger ju en del om kvaliten.
PC3R + akrapovic helsystem så går den hojen fruktansvärt bra och låter dessutom som en dröm![]()
ceasar skrev:Det är ungefär som att jämföra en FZR1000 från 89(sp) och en fireblade 00 och framåt (mille)..
Jag körde SPn en helg och var ganska nöjd med den, tills jag satte mig på millen två dagar efter... "Oj den här hojen går ju att svänga med" var det första jag tänkte..
Så om du provar en mille, sätt någon bakpå så känns det ungefär som en SP
twinner skrev:Det där satte spiken i kistan för mina planer att plocka hem sp1/2 istället för att köpa ny mille...
ceasar skrev:Jag jobbade på en mc-affär i två år, så jag har ju kört en hel del hojar...
Och jag kan bara säga att millen är den bästa hoj jag kört(kanske en smaksak).
Den känns så lätt och gör precis vad man vill att den ska göra. Har fått sladd i 180, styrvobbel (på en vanlig mille utan styrdämpare Rn har styrdämpare så på den händer det aldrig) men jag har aldrig blivit rädd på samma sätt när liknande saker har hänt på t ex SP, fireblades ninjor mm.
Så om jag hade råd skulle jag köpt en mille direkt, fastän den är slöare än japshojarna så känns motorn stark och lättanvändlig.
Man blir ett med hojen på något sätt till skillnad från japshojar.
Men jag tor inte att man ska vara för lång på den, jag är 179cm och för mig är den perfekt.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |