Sommarplåga??!!

kLOCKREN ! eLeVa 11111:tummenupp

Basshunter, Per Gessle, Nick and the family m.fl. är ju några man INTE ser fram mot i sommar.. :zpy

Den har ja lyssnat på flera gånger. Så jävla bra. synd att orginalet på skivan e sämre :tummenupp

Nej, fyfan. Inte bra alls.

Den här däremot!:tummenupp

[YOUTUBE-ID]K2Q6OPHBgOs[/YOUTUBE-ID]

Nja en denna låten har inget med musiksmak att göra, den är mest en kul grej. Att jämföra den med seriösa musikprojekt är som att jämföra filmen "life of brian" med "passion of the christ"... om ni gammla gubba fattar vad jag som ungdom menar :P

Nja en denna låten har inget med musiksmak att göra, den är mest en kul grej. Att jämföra den med seriösa musikprojekt är som att jämföra filmen "life of brian" med "passion of the christ"... om ni gammla gubba fattar vad jag som ungdom menar :P

Det stavas "gamla", din valp. :mad:

Sämsta skiten jag någonsin hört, inte en chans att det där blir en sommarplåga.

Sämsta skiten jag någonsin hört, inte en chans att det där blir en sommarplåga.

Och med det menar du att sommarplågorna brukar va bra??

Är inte det nåt som är ett krav för att en låt ska bli en SP, att den har en usel melodislinga som klibbar fast sig i allas huvuden och att den har en lika kass mening som sjungs om och om igen så att ingen nånsin ska glömma dem?

Fast jag tror mer att Svenne-banan kommer gå varm i sommar, så jag har laddat upp med extra batterier till min mp3 så man slipper höra skiten spelas överallt. :huvet

Denna var askass, men ingenting är värre än den jävla "svennebanan"..... :näsblod

Back