Solen skiner i Göteborg...

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Vaknade tidigt idag (07.20) av att solen står på för fullt, så om ni ser en blå/gul hoj på 650cc ute och åka i gbg idag så är det förmodligen jag. Var även ute och körde ca 2timmar igår, det var helt underbart inte så farligt kallt.

Varma solskenshälsningar Kleiv.

Långa farbron skrev:
Ja det är vackert,men jag väntar lite tills termometern krupit upp i från -5 strecket i dag.

Då tror jag inte du behöver vänta längre än till kl 11.00, så vi ses därute :yoparty

Så när ska ni ut då :tummenupp ???
Körde 16 mil igår.. Helt unerbart var det...
Och idag verkar ju solen skina ännnnnu mera :rofl

Då kan ni väl njuta lite för mig med.... Jag skall åtminstonde åka och titta på hojar idag.Kanske jag hittar nåt som passar.
:)

Det är 8 grader här i Halmstad. En annan ska plügga Elektronik. Fakk.

Upp med bilder ni som vart ute idag! (Senare givetvis)

F---------------nnnn, min XT står fortfarande på verkstan :6surkart Och R6 an har ingen sving :(

Kör för mig med!
Vill med åka!!! Drömde till och med att jag var ute å körde inatt, maaan! jag e så sugen på att köra nu så det snart rinner över!

Hoppas ni som kör idag får en bra dag! :tummenupp

Med facit i hand så var det riktigt jävla svinkallt, nu tar jag inte ut hojen förän det står 5+ på termometern.

jag kommer vänta ialla fall till mitten av april innna jag e ute o snurrar på hojen. Vill inte salta ner den i onödan o rulla på grus. Nä man ska inte behöva frysa ihjäl när man kör :D

Tjena va ute en sväng igår de va helt underbart (ja hade byltat på mig duktigt)
Hade inte kört hojen tidigare allt funka å hojen va underbar kan inte bli bättre längesen man va på så gott humör :tummenupp

Back