SM & Rookie 600/1000 på Knutstorp i helgen!

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Ni har väl inte missat att det är SM i roadracing där bland annat jag och Andre kör för var sin totalvinst i serien?

Vi finns i box 10 - kom förbi och heja! :hoppa

Jag ska ta med mig ungen o åka iväg tidigt imorn bitti:) tänkte även försöka leta upp en hond cbr600rr med pp tuning fotpinnsats. Behöver kika lite på hur dessa sitter monterade. Så vet någon nån som har en så hojta gärna till så jag kan tjuvkika lite...

Jag ska ta med mig ungen o åka iväg tidigt imorn bitti:) tänkte även försöka leta upp en hond cbr600rr med pp tuning fotpinnsats. Behöver kika lite på hur dessa sitter monterade. Så vet någon nån som har en så hojta gärna till så jag kan tjuvkika lite...

GT bor i box 10, nu vet jag inte vad han har för fotpinnar men du kan ju bara trilla förbi och hälsa.

GT bor i box 10, nu vet jag inte vad han har för fotpinnar men du kan ju bara trilla förbi och hälsa.

Hur tänkte du nu:va Om zaitoon tittar på Ptrooos hoj, och monterar sina fotpinnar likadant, lär det bli totalt kaikoo. Tänk nu lite för fan Krille. Hur fasiken ser det ut när en normalbyggd kör med Ptroooinställning av fotpinnarna på hojen? Knäna kommer ju fan att hamna ovanför hjälmen???? Helt jefla omöjligt att få in tvååan???

Jag kommer och skriker lite imorgon! Ligger i valet och kvalet om jag ska ta med vuvuzela och reta alla, men det märker vi imorgon. :hej

Grattis GT och Andre som står som totalsegrare i Rookie600 och Rookie1000, tack för en underbar sommar.

Krille

Back