Silly Season ERF

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Dags att börja med rykten samt allt annat roligt.

Ryktet säger att:
- Freppa kommer mästra en apsnabb hoj (sedan att han är långsam, det struntar vi i)
- Miinin kommer signa på för Team Evil Racing
- Team Toalettlock.com (bajamaja) kommer signa Valmers som chef för teamet nästa år också, trots årets fadäser
- HET kommer ha en VMax som ny hoj. Dess stadiga chassi samt grymma bromsar kommer ge dom "the edge" (of reason) för att vinna serien
- Humlan kommer bli uppklassad till A-förare mitt i säsongen, då serieägarna inte vill att en B-förare skall vinna skiten
- Firebike kommer hyra in Zmurfen, vilket tyvärr slutar i regelrätt kring, då en fejkdansk spettekaka och ett gäng dårar som spränger hojar ALDRIG kan bli sams
- Rapido Racing #76 kommer skaffa stödhjul på hojen för att säkra dess krashbeständighet
- Team Italian Bike Store kommer köra på en gammal husqvarna
- KOZ-racing lämnar serien och startar en egen på Åland med dom och de lokala moppegängen som enda deltagare. Seriesegern leder till "Big Brother" kändisskap för samtliga inblandade, dekadens och till slut en bejublad bok som heter "ERF tog våra liv"
- Porris-Anders (WebSpy) startar sitt eget team beståendes av Vanessa Del Rio (som kommit loss från torken) samt Traci Lords. De kommer sällan till start, men har de schysstaste festerna någonsin i sin depå
- Allt i Däck gör sin sämsta säsong någonsin, de de fastnar i WebSpys depåtältm, sjungandes kareoke med Traci.

Detta är såklart spekulationer, men jag känner på mig att det är nära sanningen.

/Freppa

Freppa skrev:

Ryktet säger att:
- Porris-Anders (WebSpy) startar sitt eget team beståendes av Vanessa Del Rio (som kommit loss från torken) samt Traci Lords. De kommer sällan till start, men har de schysstaste festerna någonsin i sin depå

/Freppa

O fan. DÅ vet jag vart jag ska hänga nästa säsong :D

Min 170 hästars R6a kommer knäcka !

Funderar på Team-namn..... och ev. galningar som vill teama med sveriges långsammaste förare på sveriges snabbaste R6a (-00a)

Tur att ERF inte har en massa krångliga regler ang hoj....

Last edited:
Freppa skrev:

Ryktet säger att:
- Freppa kommer mästra en apsnabb hoj (sedan att han är långsam, det struntar vi i)
- Miinin kommer signa på för Team Evil Racing
- Team Toalettlock.com (bajamaja) kommer signa Valmers som chef för teamet nästa år också, trots årets fadäser
- HET kommer ha en VMax som ny hoj. Dess stadiga chassi samt grymma bromsar kommer ge dom "the edge" (of reason) för att vinna serien
- Humlan kommer bli uppklassad till A-förare mitt i säsongen, då serieägarna inte vill att en B-förare skall vinna skiten
- Firebike kommer hyra in Zmurfen, vilket tyvärr slutar i regelrätt kring, då en fejkdansk spettekaka och ett gäng dårar som spränger hojar ALDRIG kan bli sams
- Rapido Racing #76 kommer skaffa stödhjul på hojen för att säkra dess krashbeständighet
- Team Italian Bike Store kommer köra på en gammal husqvarna
- KOZ-racing lämnar serien och startar en egen på Åland med dom och de lokala moppegängen som enda deltagare. Seriesegern leder till "Big Brother" kändisskap för samtliga inblandade, dekadens och till slut en bejublad bok som heter "ERF tog våra liv"
- Allt i Däck gör sin sämsta säsong någonsin, de de fastnar i WebSpys depåtältm, sjungandes kareoke med Traci.

Detta är såklart spekulationer, men jag känner på mig att det är nära sanningen.

/Freppa

Fan Freppa...skulle ju ta det lugnt med det där....sen får inte smurf köra vår hoj...vi har soppa räkningar att tänka på,drar för mycket när han kör... :tummenupp

EMR kan varken bekräfta eller dementera de rykten som florerar, då förhandlingar med ett antal olika samarbetspartners för nästa säsong pågår. Dock kan så mycket sägas, att EMR Executive Management är synnerligen besvikna på den totala avsaknad av högkvalitativa gridgirls som präglade samarbetet med den tidigare arbetsgivaren. Gridgirls som dessutom utlovades som en del av det kontrakt som utformades för säsongen 2005.

Elaka rykten om kärringbantning av Team Evil och flåshurtiga uttalanden från Freppa skapar förvirring, att dessutom satsa på att köra en K5:a i ERF verkar inte så smart med tanke på alla dessa knäckta ramar, kan detta va anledningen till bantningshysterin, en tjock förare kan knäcka ramen.

Allt i däck skall förstärka sina clip-on eftersom Räcerkim gjorde ett clip-off på Knudan.

Fireball med Sal Slö köper in Thundrace och förväntas dominera i bottenstriden (sist eller näst sist) , teamet har fått storhetsvansinne nu när dom äntligen har fått några målgångar utan haverier eller vurpor.

HET (FET) satsar mer pengar än HRC nästa år, Mumlan ska bara vinna så är det.

High Sider Racing sålde sin hoj och letar nu på blocket efter ett liknande objekt, gärna en gammal räcerharv som gått 5000 mil på bana.

Baja Maja Racing mörkar stenhårt, ny tredjeförare skall utses och kraven är benhårda, den vi letar efter måste matcha alla kriterier.

behövde lite ursäkter.....

GSXR1100R skrev:
Baja Maja Racing mörkar stenhårt, ny tredjeförare skall utses och kraven är benhårda, den vi letar efter måste matcha alla kriterier.

Jaa.... det lär bli en jobbig utvalsprocess... Kriterier som; långsam, talanglös, tjock, blonderad/flintis samt fattig måste ju uppfyllas.....

Edit: Jag platsar som vanligt inte då jag är: inte fattig, "ganska" fet, JÄTTE-långsam samt att jag är känd för att krascha "en hel del"

//Anders

Last edited:
Webspy skrev:
Jaa.... det lär bli en jobbig utvalsprocess... Kriterier som; långsam, talanglös, tjock, blonderad/flintis samt fattig måste ju uppfyllas.....
Dom första kriterierna är inte så viktiga, dock måste tredjeföraren i år ha pengar, vi noterade i år att det är svårt att köra gratis även om alla vill det.

GSXR1100R skrev:
High Sider Racing sålde sin hoj och letar nu på blocket efter ett liknande objekt, gärna en gammal räcerharv som gått 5000 mil på bana.

Stämmer. Det vi i första hand är ute efter är en "fast by sköld" hoj med 5000+ mil på mätaren. Tillförlitlighet är det viktigaste i ERF... :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Dom första kriterierna är inte så viktiga, dock måste tredjeföraren i år ha pengar, vi noterade i år att det är svårt att köra gratis även om alla vill det.

Om ´man nu köper in sig i ditt eminenta team..ingår då panten på ölburken som håller ihop avgassystemet och dem flesta andra vitala delarna på hojjen då...eller e det 17000 plus pant? :D :pannkyss

#57 Thundrace skrev:
Om ´man nu köper in sig i ditt eminenta team..ingår då panten på ölburken som håller ihop avgassystemet och dem flesta andra vitala delarna på hojjen då...eller e det 17000 plus pant? :D :pannkyss
Hmmm här luktar det avhundsjuka, bara för att vi slog er två race på raken utan allt som ni har i form av sponsorer och skrytbuss med lyxhoj som har extra allt så ska du inte va ledsen, fulsystemet är numera utbytt mot ett Kolfibarackra.

Man kan ju undra hur vi kan placera oss så pass bra trots meiokra varvtider och dålig kondis, kan iof bero på att vi är så j-a envisa och sega, allt har dock sitt pris, tre dagar brukar träningsvärken sitta i efter ett ERF.

Nya rykten:

- Ett av rejsen kommer gå på Imola, ett av rejsen på Suzuka.
- ADHD får medicin och kommer inte till start med motiveringen "Vi är lugna nu"
- Team ProAct blir världsmästare i att riva hojen i bitar och sätta ihop den igen snabbt. Tyvärr gör det att de inte kan köra själva tävlingen.
- Kullens Kanonkulor åker börjar med Isracing istället.

Freppa skrev:

Ryktet säger att:

/Freppa

* Team Firebike har aldrig varit ovän med någon.
* Zmurfen är för snabb och kraschbenägen för detta Team. Kanske som test-dummie...
* Spiddekaga på skånska eller norsk kranse-kake

We'll see 2006! :tomten

GSXR1100R skrev:
Fireball med Sal Slö köper in Thundrace och förväntas dominera i bottenstriden (sist eller näst sist) , teamet har fått storhetsvansinne nu när dom äntligen har fått några målgångar utan haverier eller vurpor.

Nej nej... :kocko - Thunderace köper sig in :tummenupp

Thunderace letade efter två rutinerade trevliga förare. Valet föll på ett samarbetsavtal, som fortfarande är under förhandling, som ska säkra stabilitet både till Team Firebikes mekaniska och till vidareutveklingen av Team Castrol's kontinuitet på förarsidan.

http://www.erf.nu/index.asp?N=1516

Freppa skrev:
Nya rykten:

- ADHD får medicin och kommer inte till start med motiveringen "Vi är lugna nu"
.
Faktiskt ett delvis sant rykte!
Vi får numera amfetamin på recept så en har børjat plugga :kocko Ymmot, en drømmer om begångna stordåd førra sæsongen(2 krascher på 5 racevarv)Sven666 :kryckor den tredje hade aldrig någon ADHD men får ændå dela medicinen med øvriga teamet så han(jag) letar nya sammarbetspartners infør næsta sæsong. Har dessutom flyttat till nord-Norge då min rejælt medicinpåverkade hjærna sade åt mig att Borås inte innebar tillræckligt långa resor till och från racen........ :3freak

Hoppas på Mo i Rana då det bara ligger 80 mil søder om min nya lya :tummenupp

Lust for Life skrev:
Faktiskt ett delvis sant rykte!
Vi får numera amfetamin på recept så en har børjat plugga :kocko Ymmot, en drømmer om begångna stordåd førra sæsongen(2 krascher på 5 racevarv)Sven666 :kryckor den tredje hade aldrig någon ADHD men får ændå dela medicinen med øvriga teamet så han(jag) letar nya sammarbetspartners infør næsta sæsong. Har dessutom flyttat till nord-Norge då min rejælt medicinpåverkade hjærna sade åt mig att Borås inte innebar tillræckligt långa resor till och från racen........ :3freak

Hoppas på Mo i Rana då det bara ligger 80 mil søder om min nya lya :tummenupp
Att inte du skulle behöva medicin e väl bara sant om man istället placerar dig i "kramasigsjälv-tröjan". Mitt minne må vara lite halv-taskigt men om jag inte minns fel spenderade även du en del tid i lecakulorna. Vilket inte jag gjorde, blev jag satt på lugnande tidigare än er :va ni la väl inget i mitt kaffe?

Kristian Salö skrev:
*
* Zmurfen är för snabb och kraschbenägen för detta Team. Kanske som test-dummie...
Va faaan!!!
Hur många ggr har DU kraschat i år??
Hur många ggr har JAG kraschat i år??
Nää det va droppen,nu ringer jag Freppa :arsele

GSXR1100R skrev:
tre dagar brukar träningsvärken sitta i efter ett ERF.
Bara tre dagar???? Ni offrar då inte allt när ni kör. Själv går jag som om John Holmes knullat mig i en vecka. Ja han har inte knullat mig i en vecka utan jag ööh går lite illa i en vecka. Hrrm

Zmurfen skrev:
Va faaan!!!
Hur många ggr har DU kraschat i år??
Hur många ggr har JAG kraschat i år??
Nää det va droppen,nu ringer jag Freppa :arsele

Hemskt nog så tror jag du vinner lillebror...Tror intre Salö har kraschat sen ut ur pitboxen i fuente alamo den lilla klanten och det var förra året...du var visst och kollade ´beläggningen på väldigt nära håll på anderstorp i våras om jag inte missminner mig....Håller som bäst på att fixa stödhjulsystem till millen åt han,skall kontakta skalman angående detta. Salö's hoj däremot måste vara århundradets sämst justerade med tanke på att i stort sett ingen mer än han själv lyckats hålla sig på hjulen mer än i snitt 5 minuter på den....Salö hoj...snart i en avåkningszon nära dig... :tummenupp

Back