(SH)- Fest 2 april 2011

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Då var allt klart!

Efter överenskommelse så kommer vi kunna hämta ut ett "kort" som vi visar upp i baren och på så sätt får vi happy hour priser. Jag har inte dessa kort i min hand, men de är på ingång och detta är varför PR för festen dragit ut på tiden.

Detta kost skall alltså hämtas senast den 1 april efter överenskommelse med mig tills vidare!

Ser fram emot ännu en rolig kväll i sporthojs anda! Blir vi lika många som senast???

Då var vi hela 270 pers!

--------------------------------------------------------------------

Den 2 april blir det fest igen!

Jag har massa information som jag inte kan lämna ut ännu. Kommer troligen i morgon!

Platsen: Den samma som senast, Fenix, Götgatan 40

Tiderna är från 18.00- ??

Priserna är: På bättringsvägen!

Maten är: Kommer bli bättre än sist!

Boka bord i tid via mail: restaurangfenix@gmail.com Att: Rick!

Ses vi där?

Bifogat

• Fest 2 april jpeg.jpg
    Fest 2 april jpeg.jpg
    222.6 KB · Visningar: 479
Last edited:
Vore skoj men vet inte hur frun jobbar förräns i mitten av mars.

Ordnas det med hojparkering utanför också eller? För säsongen är ju igång då... :yoparty

Hmm.. :)
Helgen efter hade varit bättre iom att jag ändå är däruppe och är packad som ett as pga src. Men det ska väl gå att flyga upp två helger i rad om inte annat.

Har Ni fest eller???

Tja Pippi

Drar till Rom den helgen tömmer några Barolo äter gott å njuter av vår/sommar modet, kan de va korta kjolar... :kär

Lägg kroppen i sprit - konservera formen :D så ses vi på MCEs vårfest senare 28 maj!! :banana:banana

//NH

Pga sjukdom kan jag inte ge så mycket mer besked just nu.

Dock kan jag ju avslöja att de besked jag väntar på har bara med lägre priser att göra:Bugar

Jag hoppas att jag kan återkomma nästa vecka med mer info:)

Men boka upp er oavsett, för fest blir det! Iaf så länge ni kommer dit!:yoparty

Jag kommer vara på Gelleråsen då... Men jag hoppas ni får kul och att vi också har det=):banana

WTF!
Under alla PMS-fester under vita halvåret har jag varit i alperna och varit hög som ett hus på adrenalin...samma visa igen .... Ska jag skratta eller gråta (_!_)

såvida det inte är hojväder, eller upptagen med att byta bajsblöjor så tittar jag förbi.

Kan avslöja att priserna kommer vara Happy hour HELA kvällen... Håller på att styra i det som bäst nu...

Men boka in den 2 april, för fest blir det!

Då var allt klart!

Efter överenskommelse så kommer vi kunna hämta ut ett "kort" som vi visar upp i baren och på så sätt får vi happy hour priser. Jag har inte dessa kort i min hand, men de är på ingång och detta är varför PR för festen dragit ut på tiden.

Detta kost skall alltså hämtas senast den 1 april efter överenskommelse med mig tills vidare!

Ser fram emot ännu en rolig kväll i sporthojs anda! Blir vi lika många som senast???

Då var vi hela 270 pers!

Finns även på Facebook: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=170152643036849

--------------------------------------------------------------------

Den 2 april blir det fest igen!

Jag har massa information som jag inte kan lämna ut ännu. Kommer troligen i morgon!

Platsen: Den samma som senast, Fenix, Götgatan 40

Tiderna är från 18.00- ??

Priserna är: På bättringsvägen!

Maten är: Kommer bli bättre än sist!

Boka bord i tid via mail: restaurangfenix@gmail.com Att: Rick!

Bifogat

• Fest 2 april jpeg.jpg
    Fest 2 april jpeg.jpg
    222.6 KB · Visningar: 144
Last edited:
Synd, är ju utomlands då ju =( Får ta en tredje repris senare i vår/sommar tycker jag!

Bumpar upp festen lite!

Hämta gärna ut happy hour kort så snart som möjligt!

Finns att hämta på Honda City i Upplands Väsby och på Fenix

Vid uppvisande av kortet gäller billigare priser HELA kvällen!

Back