Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trodde jag skulle behöva byta också efter 4 veckor när den vägrade startaChefen är inne på sin fjärde P1 nu, den första köpte han för drygt 2månader sen om jag inte minns helt fel..
Tycker också den verkar grymt prisvärd.... Kommer att använda installera GPS antennen fast i bilen om jag skaffar den!
Kan man använda pennan när man ska skriva tex. ett SMS?
Hur är antenn mottagningen på den? Bor mitt i skogen o min Nokia 6300 som jag har idag har mycket sämre mottagning än min förra SE K800i.
Men upplever ni att den är "slö" i menyer osv. någon sa att det skulle ta 3 gånger så lång tid att läsa ett sms jämfört med en "vanlig" mobil!
Nja, visst är den ibland "slö" jämfört med en vanlig mobil. Men anledningen är ju att den fungerar mer som en dator, när du startar ett program tar det ju lite tid. Att öppna en annan fil när programmet väl är igång går fortare...Men upplever ni att den är "slö" i menyer osv. någon sa att det skulle ta 3 gånger så lång tid att läsa ett sms jämfört med en "vanlig" mobil!
min hänger sig titt som tätt med resultat av att jag måste starta om den, har haft den i ca 2 veckor, får väl gå in med den till telia men då lär man bli utan nalle i några veckor så än så länge står jag ut med att få starta om den lite då å då![]()
Uppdatera den via sonyericssons uppdateringstjänst? Kommer ju nya mjukvaror titt som tätt. Och det är stor skillnad i snabbhet osv..
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |