Sadistisk sambo.

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jaha, denna mannen ska man alltså gifta sig med om en vecka. Först drar han ut mig på 2 mil nyskrapad grusväg, så att man sladdar fram o tillbaka. Sen när jag vill gå ut o röka medan han diskar, hamnar man i denna sitsen....Jävlar vad han ska få igen...*evil grin*

Måste tillägga att röran i bakgrunden, är för att vi precis flyttat....

Bifogat

• bild 1.jpg
    bild 1.jpg
    21.6 KB · Visningar: 491
Last edited:
Ja vafan...
Ja fick oxå stryk när ja va olydig! :mad:

exiteme skrev:
Jaha, denna mannen ska man alltså gifta sig med om en vecka. Först drar han ut mig på 2 mil nyskrapad grusväg, så att man sladdar fram o tillbaka. Sen när jag vill gå ut o röka medan han diskar, hamnar man i denna sitsen....Jävlar vad han ska få igen...*evil grin*

Möhippa på G kanske?

Hon blir bunden o han får smisk.. Vill vi höra mer?

Så där ser alla mina nätter ut ;) Speciellt om jag vart olydig o surfat för mycket sporthoj :rolleyes:

Jag fick smisk som barn och nu ger jag igen! hehehe

lägger ni upp bilder från era sexlekar här? :confused:

Eller slår han dig? :confused:

Det ser ju inte ens kul ut.

750RR

MAverick:
Du får väl skicka upp nått gött du med. passa er, Pappsen blev inte populär sedan han visade skinkorna! :crash

Felix skrev:
Pappsen är fan inte Johan 23, pappsen är det inget fel, han pratar lite vidlyftigt ibland bara

Jag har inte sagt att Pappsen är JOHAN_23, bara att han är den dummaste person på detta forum sedan nyss nämde Johan var här.

McB skrev:
Inte så konstigt. Forumets dummaste person på denna sida JOHAN_23.

Inte ens nära ju, skön lirarare tycker jag, har snackat med han på telefån. Finns flera här jag tycker är betydligt mer korkade, nej inga namn.

J-Bone skrev:
Inte ens nära ju, skön lirarare tycker jag, har snackat med han på telefån. Finns flera här jag tycker är betydligt mer korkade, nej inga namn.

Alla får vi olika intryck av människor. Jag har sagt min mening, du din. Min åsikt kvarstår.

McB skrev:
Alla får vi olika intryck av människor. Jag har sagt min mening, du din. Min åsikt kvarstår.

Håller inte med dig, han är trevlig även om han kanske uttrycker sig lite klumpigt ibland, alla kan inte vara PK jämt...

Felix skrev:
Håller inte med dig, han är trevlig även om han kanske uttrycker sig lite klumpigt ibland, alla kan inte vara PK jämt...

Precis vad jag menade, det kanske ser ut som att jag tycker han är korkad om man läser mitt tidigare inlägg, vilket jag absolut inte tycker (tänker inte editera). Jag menar bara att han kanske uttrycker sig lite klumpigt men verkar vara en riktigt trevlig snubbe.

exiteme skrev:

en webcamera för 300 spänn sedan kan ni tjäna storkovan =)

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back