Flyerflash
Kawasaki Z750
- Gick med
- 17 Jul 2006
- Hoj
- Z750
Hej
Är i dagsläget ute efter ny hoj.
Tyvärr är alla hojar på blocket hopplöst överprisade just nu i alla fall.
Det jag söker är någon av följande
CBR 600/900
Gsxr 750/1000
R6/R1
Zx 6/9
Z 750/1000 Finns dock förmodligen inte i min prisklass.
Årsmodell är inte jätteviktigt bara priset är rätt och skicket är bra. Vill dock helst inte ha en hoj som har gått mer än 4000/4500 mil heller.
Alla hojar som jag hittar på blocket verkar vara gjorda av guld just nu då man t ex annonserar ut hojar med 5000 mil och trasiga kåpor för 30000kr
Min budget ligger omkring 23000kr. Det ska gå att hitta en vettig hoj för dessa pengar men var finns de? Jag har gjort det förut. Helst vill jag hitta en hoj söder om Jönköping men kan sträcka mig lite längre för rätt hoj.
Sitter du på någon av ovanstående hojar och funderar på att sälja så hör av dig.
Eller om du har något annat tips på hoj som är kul som ryms i budget.
Är i dagsläget ute efter ny hoj.
Tyvärr är alla hojar på blocket hopplöst överprisade just nu i alla fall.
Det jag söker är någon av följande
CBR 600/900
Gsxr 750/1000
R6/R1
Zx 6/9
Z 750/1000 Finns dock förmodligen inte i min prisklass.
Årsmodell är inte jätteviktigt bara priset är rätt och skicket är bra. Vill dock helst inte ha en hoj som har gått mer än 4000/4500 mil heller.
Alla hojar som jag hittar på blocket verkar vara gjorda av guld just nu då man t ex annonserar ut hojar med 5000 mil och trasiga kåpor för 30000kr
Min budget ligger omkring 23000kr. Det ska gå att hitta en vettig hoj för dessa pengar men var finns de? Jag har gjort det förut. Helst vill jag hitta en hoj söder om Jönköping men kan sträcka mig lite längre för rätt hoj.
Sitter du på någon av ovanstående hojar och funderar på att sälja så hör av dig.
Eller om du har något annat tips på hoj som är kul som ryms i budget.