Flodis
Overtaker
Ja, vilket är igentligen roligast?
Fördelar respektive nackdelar tack
Fördelar respektive nackdelar tack

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kajlyl skrev:alla lär ju svara det de själva äger (man har ju trotts allt valt det)...
Så jag får väl säga Road! det är skönare tycker jag.. man kör ju ändå nästan aldrig utanför asfalten..![]()
KawaF3771 skrev:Köp båda!
Cross = Skitkul på allt förutom vägar
Road = Skitkul på vägen
![]()
Flodis skrev:Ja, vilket är igentligen roligast?
Fördelar respektive nackdelar tack![]()
KawaF3771 skrev:Köp båda!
Cross = Skitkul på allt förutom vägar
Road = Skitkul på vägen
![]()
Nisse Järnet skrev:Cross = Skitkul överallt
Road = Skitkul på vägen
Så ska de va... [/QUOTE
nee, road är roligare på väg... mycke roligare
Flodis skrev:Lite roligare KANSKE, tycker jag iaf....iof har jag bara en GT, två st RD:s och en TZR att jämföra DT:n mot men ändåNisse Järnet skrev:Cross = Skitkul överallt
Road = Skitkul på vägen
Så ska de va... [/QUOTE
nee, road är roligare på väg... mycke roligare![]()
SkorvKalle skrev:Ja får väl vara den enda som säger emot sej själv.. jag hade en crossmoppe.. tyckte det var jävligt kul.. men bestämde mej för att när ja skulle köpa lätt mc så skulle det självklart vara en racing hoj. Men nu när ja har kört lite så tycker ja inte det är speciellt roligt.. blir ju sugen o dra o lägga en fet burn på gräset o köra lite mer terräng.. sen kan man ha jävligt kul på asfalten oxå med en offroadare.. lättare att trixa med o sånt.
Men jag tänker inte byta till en offroad.. ska ja ha en offroad så ska man isf ha en kawwa kdx, men de är så sällsynta så de blir svårt att hitta en sån.. särskilt nere i skåne.. här finns inga beg. hojar nästankawwa KDX är iaf den snyggaste enligt mej..
nä, dom bygger motardbana här nere i trakterna så isåfall ska ja sälja min hoj o satsa seriösare på riktig motardrejs..
Olle skrev:fet burn på gräset?
prova burna på asfalt, skoj som fan![]()
SkorvKalle skrev:Ja får väl vara den enda som säger emot sej själv.. jag hade en crossmoppe.. tyckte det var jävligt kul.. men bestämde mej för att när ja skulle köpa lätt mc så skulle det självklart vara en racing hoj. Men nu när ja har kört lite så tycker ja inte det är speciellt roligt.. blir ju sugen o dra o lägga en fet burn på gräset o köra lite mer terräng.. sen kan man ha jävligt kul på asfalten oxå med en offroadare.. lättare att trixa med o sånt.
Men jag tänker inte byta till en offroad.. ska ja ha en offroad så ska man isf ha en kawwa kdx, men de är så sällsynta så de blir svårt att hitta en sån.. särskilt nere i skåne.. här finns inga beg. hojar nästankawwa KDX är iaf den snyggaste enligt mej..
nä, dom bygger motardbana här nere i trakterna så isåfall ska ja sälja min hoj o satsa seriösare på riktig motardrejs..
Poffer skrev:Tror inte att du blir besviken om du köper crm!!!! Tycker den e skitskön!
Hammet skrev:det e ju tråkigt för att du kör strypt![]()
blir 10ggr roligare med det drygt dubbla i hojen![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |