Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Båtsman skrev:ok då förstår jag![]()
Vad kostar en ny 05 om man får fråga?
Båtsman skrev:Hur mycket grejer får man med?/sitter på?
Mr R skrev:Är ett vanligt pris KTM säljer ju sina motarder för 83´ och husa är lite dyrare
David P. skrev:Tips är å köpa nu på hösten eller till våren. Fastbike har ju sålt ut sina 04or 650 för 66 lakan nu under 05. Snuskigt billigt! 05orna ska ju bort nu för o göra plats för 06orna. Läge för klipp!
Mvh
David
Supermoto skrev:Båtsman -> Hojen är ju gatreggad vilket gör att ljuddämperiet är ganska snällt. Det går bra att köra original men det blir lite bättre med friare andningsvägar.
Lezze -> Jag kör med helakra och har gått upp en hel del, minst sagt, i bestyckning för den gick toksnålt med originalbestyckningen. Hur du ska göra med bara sliponet vet inte jag. Har faktiskt inte hört talas om nån som kör med sliponet. Ett tips kan vara att maila/ringa husaberg direkt. Kolla husaberg.se för nummer/adress.
Ang. drevningen så klarar du dig rätt länge på de uppsättningar du fick med hojen. Det du kanske vill ha är ett 14 framdrev för riktigt små banor (eller för att slippa byta bakdrev så ofta) men jag brukar tycka att det inte behövs eftersom hojen drar så fint från låga varv.
Båtsman skrev:pris och vad sitter på?
Båtsman skrev:ok då förstår jag![]()
Vad kostar en ny 05 om man får fråga?
Hur fansen kan han få det så satans billigt(jag utgår ifrån att du menar en 05:a)?husa0wner skrev:polarn fick en ny husa inkl akra helsystem för 70k
Ktm'arn skrev:Hur fansen kan han få det så satans billigt(jag utgår ifrån att du menar en 05:a)?
Ny husa + akra helsystem går ju på nästan en hundring i vanliga fall![]()
.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning