R6-01 kåpset på en R6-00

Haha, härligt gammal tråd. Men då kan jag ta tillfället i akt och låna tråden.

99-02 är ju samma kåpor samt 03-05 .

Hur mycket skiljer det i dessa? Jag har en -04 och behöver få tag på nya billiga krashkåpor, hittar massa beg just 99-02 men inget till min hoj. Tycker de borde finnas en uppsjö av gammla 03-05 kåpor från racehojjar som säljs?!

Går det att få på 99-02 kåpor på en 04? hur mycket skiljer det i form?

Haha, härligt gammal tråd. Men då kan jag ta tillfället i akt och låna tråden.

99-02 är ju samma kåpor samt 03-05 .

Hur mycket skiljer det i dessa? Jag har en -04 och behöver få tag på nya billiga krashkåpor, hittar massa beg just 99-02 men inget till min hoj. Tycker de borde finnas en uppsjö av gammla 03-05 kåpor från racehojjar som säljs?!

Går det att få på 99-02 kåpor på en 04? hur mycket skiljer det i form?

Oj, det kan nog bli lite pill med att få det att passa. Varken ram eller bakram är likadana. Men med lite tålamod går allt!:)

Oj, det kan nog bli lite pill med att få det att passa. Varken ram eller bakram är likadana. Men med lite tålamod går allt!:)

Fans då :huvet .
Jag har 4st kåpset liggandes hemma till 03-05 Samtliga lagade 100ggr och snuskigt fula. Men vill inte betala 5-6k för ett nytt. Måste ju finnas beg i bra skick nånstans? :va

Köpte ett kåpset från Polidom till min R1a för 2929kr+frakt (ca300kr)
Setet innehöll: kåpöverdel, underdel, soloseat, sadelunderdel, sadelförstärkning och framskärm. Är samma pris till R6 03-05.

Kanske vore ett alternativ?

Back