Puh...nyss hade man tur!

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
Varit o hälsat på morsan i Haninge....åker 73:an norrut hemåt...i höjd med Farsta märker jag blåljus i backspegeln...o de va inte en civilbil, kan inte fatta var dom kom ifrån :confused:

svänger hastigt av avfarten mot sköndal...slingrar mig förbi bilar på insidan o kör upp mot mc donalds...ser då att snutarna släcker blåljusen o försöker antagligen o åka o genskjuta mig längre fram..men jag åker o ställer mig en stund i ett radhusområde i Norra Sköndal :)

sen sakta o fint hemåt :P

Hade jag blivit stoppad senare så hade det ju givetvis varit en spekulant på hojjen som provkörde ;)

omoget, jag vet. Men det var faktist brådis hem till fotbollen! :rolleyes:

:D
Varit o hälsat på morsan i Haninge....åker 73:an norrut hemåt...i höjd med Farsta märker jag blåljus i backspegeln...o de va inte en civilbil, kan inte fatta var dom kom ifrån :confused:

svänger hastigt av avfarten mot sköndal...slingrar mig förbi bilar på insidan o kör upp mot mc donalds...ser då att snutarna släcker blåljusen o försöker antagligen o åka o genskjuta mig längre fram..men jag åker o ställer mig en stund i ett radhusområde i Norra Sköndal :)

sen sakta o fint hemåt :P

Hade jag blivit stoppad senare så hade det ju givetvis varit en spekulant på hojjen som provkörde ;)

omoget, jag vet. Men det var faktist brådis hem till fotbollen! :rolleyes:

Bara massa snack första timmen, ursäkten godtages EJ! :D

Jaha, det här är konstapel Berglund, trafikenheten, Stockholmspolisen som skriver. Jag vill bara tacka för informationen. Vi ses!

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back