Poll angående Festen

Ska vi festa?????????

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Detta är endast för medlemar i LMC

Idag gjordes allt klart men det åter står en fullmakt av medlemarna.

Vi kommer att hålla till på en känd krog i stan. Halva krogen blir reserverad endast för LMC mellan kl 18.00-21.00.

Det kommer att finnas en storbilds TV där vi kör lite shyssta bakrunds filmer. En bar som endast tillfredställer oss.

Maten kommer att bli en buffè samt ingår det en välkommst drink samt två glas vin och kaffe med bakelse efter maten.

Priset för detta blir ca: 250 kr/pers

Vi i styrelsen har diskuterat flera gånger i detta ämne hur vi skulle ha festen, skulle vi hyra lokal och fixa ihop egen mat och dryck eller skulle vi fixa en schysst krog.

Det visade sig att det är bättre att ha festen på en krog.

Vi vet att det har varit en hel del utgifter för er medlemar men detta är våran första fest, ifall det visar sig att alla kommer att käka så skall jag föröka förhandla fram priserna för maten och drycken.
Men en stor del av oss måste äta så jag gör en poll för att se intresset

Ja jag är på! :öl Fint med lite mat i magen och öööööl. Men beror ju på vilken krog, en annan är ju bara 18 :rolleyes: Kommer jag inte in får jag väl flänga utanför fönstren och svepa folkisar :crash :slicka

hur ska vi få detta att funka om du ska springa och skrämma iväg allihop :confused: .....

jag är i varej fall superduper snäll :fakta ......och är valle dum så kommer jag och räddar er *spänner musklerna* :rolleyes: :D

VaLLe skrev:
Jag är inte snäll :kulspruta

Crille skrev:
Men Hallååååååå alla medlemmar är ju snälla.....

:p Just det jag är så snäll att man ibland kallar mig menlös :tummenupp måste väl börja tuffa till mig börjar så här :cool: sen så här :finger å som avslutning den här :hej

Pejo skrev:
Jag kommer om ni lovar att inte vara taskiga mot mig....

Det är väl för f*n ingen som vågar mopsa upp sig mot
chefen himself :fakta
Kör bara med samma auktoritet som du har vid körningarna
så kommer det gå galant :D

Ja, kanske det fungerar. Men då måste du komma så jag har nån o mopsa till, dom andra grabbarna kör sådanadäringa tuffa lakritsremseproducentmaskiner, så där får man vara snäll om dom lyder.

Mariefred-2003-08-10-005.jpg

"Inspekterar trupperna inför avfärd"

gasolis skrev:
Kör bara med samma auktoritet som du har vid körningarna
så kommer det gå galant :D

Pejo skrev:
Ja, kanske det fungerar. Men då måste du komma så jag har nån o mopsa till, dom andra grabbarna kör sådanadäringa tuffa lakritsremseproducentmaskiner, så där får man vara snäll om dom lyder.

Mariefred-2003-08-10-005.jpg

"Inspekterar trupperna inför avfärd"

:bow :tummenupp :bow :tummenupp :bow

Back