Pluggo

byggarn

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
R1
Sitter ofta och tar del av kunskapen och historierna på forumet, så det är väl lika bra att presentera sig.
Jag är en 32-åring som ursprungligen kommer från Kiruna, bor nu i Smockholm. Jobbade förra året som byggarbetare, pluggar till läkare nu. Började min hojkarriär på en GSXR 1100, har sen haft en ZX 9 följt av en Meanstreak (tänkte försöka satsa på nåt mindre farligt men det var hur tråkigt som helst med custom...) och äger nu en YZF 1000 som dessvärre blev kvaddad i höstas. Den är dock min lilla hobby nu, ska bli streetfighter. Nästan klar :D hittar bara inte Duke-kåpa...
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
byggarn skrev:
Sitter ofta och tar del av kunskapen och historierna på forumet, så det är väl lika bra att presentera sig.
Jag är en 32-åring som ursprungligen kommer från Kiruna, bor nu i Smockholm. Jobbade förra året som byggarbetare, pluggar till läkare nu. Började min hojkarriär på en GSXR 1100, har sen haft en ZX 9 följt av en Meanstreak (tänkte försöka satsa på nåt mindre farligt men det var hur tråkigt som helst med custom...) och äger nu en YZF 1000 som dessvärre blev kvaddad i höstas. Den är dock min lilla hobby nu, ska bli streetfighter. Nästan klar :D hittar bara inte Duke-kåpa...

Välkommen! Du kommer ha det bra hära på sh! :tummenupp
Skicka gärna bilder på ditt bygge!
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Kul att se att det finns folk som är äldre än mig som cohså spottat i nävarna och satt sig i skolbänken ingen, och att dessutom gilla streetfighters gör dig ju bara till en ännu bättre mäniska. :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top