Pimpa hojen!

nu vet jag vad jag får för summa av bögsam. så jävla kasst att jag härmed synar emil och höjer med 2 plattor och 1kg rena kolhydrater som gick ut 2006.

Glädjande att ett budkrig utbrytit...:D trist att höra de pröjsar så klent från folkskam. Vågar man fråga vad en pimpad zx9 med monsterstripes är värd i deras ögon?

juvligt förvanskad quotning du fixa o trixa till by the way:D

Last edited:
Glädjande att ett budkrig utbrytit...:D trist att höra de pröjsar så klent från folkskam. Vågar man fråga vad en pimpad zx9 med monsterstripes är värd i deras ögon?

juvligt förvanskad quotning du fixa o trixa till by the way:D

40 - 6. en jävla massa tjafs om att ramsprickan var där tidigare och att det sänker värdet helvet. bla blA BLa. .. . .. helvetes jävlara.
orkar fan inte käfta mer.

du tar mitt bud antar jag.

40 - 6. en jävla massa tjafs om att ramsprickan var där tidigare och att det sänker värdet helvet. bla blA BLa. .. . .. helvetes jävlara.

F-bolag står för förståndshandikappadebolag. 34k är kanske inte en milliard för den hojen och jag antar att självrisken var gratis :rolleyes: men du är då bara en tusing ifrån att åka nyrenoverad retta med lite ynkligt pillepill för att nå perfektion så sug i dig den infon en stund så kommer du snart att se dina polare försvinna i backspegeln i dina drömmar igen;)

STÅ PÅ DIG för fanken pöjk!!! Säg att det är skandal, hota med pressen, att det är bedrägligt beteende mm mm, ge mig nummer till dem o skadan så kan jag strida åt dig..du ska ha vad hojen är värd, punkt!!

Sprickan? De skall kunna bevisa att den fanns där skadetillfället,( hoppas du inte sagt att så är fallet, då är du stekt..)kan de inte det så vinner du även om det skulle gå till tinget.

Men förstår dig, och en R1 är inte fel:tummenupp

Last edited:
Back