OT!!! Lackfråga...

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Har en dum fråga ang. "maskeringsfilm"
Jag har börjat lacka lite lätt hemma men jag har tröttnat på den j*vla maskeringstejpen som aldrig fungerar... Så till frågan...
På TV 4+ i våras så visade dom ett inslag om Brundin... När han lackade så använde han sig av nån halvhäftande "maskeringsfilm"...
Nån som vet vad den här filmen kallas och var man kan köpa den?? Hade blivigt MYCKET tacksam för svar!!! :bow

HA DE GÔTT

Tror att det heter motivfilm men jag är osäker. Däremot så bör en välsorterad färghandel ha det inne och det är väl bara att fråga där du köper lacken?

:hej

Pellert skrev:
Tror att det heter motivfilm men jag är osäker. Däremot så bör en välsorterad färghandel ha det inne och det är väl bara att fråga där du köper lacken?

:hej

Tackar, Tackar... :bow jag köper färg på Matton men dom har inte så mycket maskeringsmateriel...

HA DE GÔTT

Har letat och frågat överallt, ända tills ikväll när jag hittade det i Matton katalogen.... :skrämd :tummenupp

HA DE GÔTT

Finns något som iaf kallas för bäär-film! typ som frys tejp fast tjockare och kommer i jätte breda rullar.. kolla om du har nån tryck/skylt firma i närheten, så har dom säkert!

hör med system text vid vägvärkets lokaler på möndalsvägen

sen om du ska maska så maska med svängtejp ute i kanterna resten kan du maska som du vill då funkar det :tummenupp

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back