Onsdagsgazzet™ 29/4

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1. Mr K
2.
3.
4.
5.

Med detta vädret kan det inte bli annat än en skön runda, tyvärr hinner jag inte följa med.
Ha fantastiskt sköj så ses vi nästa vecka.

Bra körning !! gott Quman :tummenupp ... alla kom fram säkert i 3e gruppen !

Racing tempo i snabb:tummenupp

Tack till "Krattmannen" & "Kasta-saker-på-MC-cykliser-mannen":arsele

Inga incidenter och ett gött gazz med bus:tuttar

Tack till "Krattmannen" & "Kasta-saker-på-MC-cykliser-mannen":arsele

Sisteman i snabb grupp fick visst något på sig.

Grupp 2 - långsam-medel-snabb klarade sig utan incidenter...

... fast hem var det något stolpskott till villaägare som lekte med vattenslang mot oss.:gnissla (orkade inte stanna och diskutera, var ju ingen större skada)

Last edited:
Hur många stannade i poliskontrollen vid Genarps karusellen? Inte jag iaf.

På väg 11? Är i sådana fall ganska ofta kontroll där, jag kör alltid småvägar hem istället.

Fy på dig att inte stanna... :tungan ... inga polishojar som var beredda på att rycka ut efter? Fast dom kanske inte ens försöker mot sporthojar...

tack för ett trevligt gazz o de gicl bra fast ja ledde en grupp :Pfår ta o köra där lite sen så ja kan leda den sista biten osså :D

Sista gruppen kom fram utan incidenter också!!!

Missade "Krattmannen" & "Kasta-saker-på-MC-cykliser-mannen" helt!!!

Skiljer det något i tempo mellan grupperna egentligen, förutom Kamikazegruppen? Jag låg som 2:e hoj bakom Quman och tyckte det pinnade på rätt bra.

på tal om lagens långa arm så stod dem i hörby kl 02.00 och hade förar/nykterhetskontroll ... våra skattepengar sover iaf inte på natten :tummenupp

Skiljer det något i tempo mellan grupperna egentligen, förutom Kamikazegruppen? Jag låg som 2:e hoj bakom Quman och tyckte det pinnade på rätt bra.

först gruppen har högre tempo än de vi hade

på tal om lagens långa arm så stod dem i hörby kl 02.00 och hade förar/nykterhetskontroll ... våra skattepengar sover iaf inte på natten :tummenupp

de stog även utanför dalby på väg mot s-torp vid 20:00

Var ungefär finns detta ljushuvud? Vi närmar oss Bogesunds tråden...hoppas inte!
Tänkte detsamma men det är inte oväntat. Krattor och saker som kastas och nån som sprutar vatten, det är nog inte långt borta med "utspilld" rullgrus i nån kurva snart.

Back