onsdagen v45

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
onsdagen v45-46 nu osså

istället för onsdagsfika nästa vecka vad sägs om att ta en taco kväll på oliver?.....typ på måndagen .....själva tacot kostar väl 1 kr om jag inte miss minner mig om man handlar för 19 :confused:

är det några som är på?? :confused:

Last edited:
Jaja... självklart... men bara om du kommer.

humlan skrev:
istället för onsdagsfika nästa vecka vad sägs om att ta en taco kväll på oliver?.....typ på måndagen .....själva tacot kostar väl 1 kr om jag inte miss minner mig om man handlar för 19 :confused:

Jag vill, jag vill! Men någon måste nog mata oss som kommer att ha ONT i kroppen då va... :)

:rolleyes: ja det tror jag blir nödvändigt.......så är det nån som ställer upp coh hjälper mig :confused:

FredR1k skrev:
Jag vill, jag vill! Men någon måste nog mata oss som kommer att ha ONT i kroppen då va... :)

humlan skrev:

Jag tror att det kostar 19 kronor för tacos å att du måste köpa en dryck för minst 20 kronor... :rofl På Måndag kan inte jag :mad: men ni kan komma förbi med en doggybag till mig :crash

Humlan å FredR1k ska inte ni sätta på sidovagn på era crossar ? jag vill nämligen åka med ...å är en jävel på burka :banana

Jag kan kanske koppla ett rep efter som du kan hänga i, kur låter det? :crash

Majk skrev:
Humlan å FredR1k ska inte ni sätta på sidovagn på era crossar ? jag vill nämligen åka med ...å är en jävel på burka :banana

Jag kommer inte på måndag, ska rycka en visdomstand :4skrika och vill knappast sitta och titta på när ni frossar taco's :gråta

Jag kommer, dags att bli lite social efter allt jobbande.

Hoppas jag slutar i tid man vet aldrig, man börjar på morgonen och slutar sent om chefen bestämmer,

humlan skrev:
:hördu dra med dig gasolis denna gång så kommer jag :7peta

Vadå hur blev jag indragen i det här :va

Jaja jag skulle gärna komma och mysa lite men Pejo
är så jäkla jobbig med sitt skrev-gnidande så det vette
f*n om man pallar :3freak

Bifogat

• PedroGnid.jpg
    PedroGnid.jpg
    73.1 KB · Visningar: 47
Last edited:
Varför???
Varför ska jag alltid ha den (o)turen att jobba de kvällar ni ska hitta på nå`t
och tacos som är så äckligt (iiiiinte)..... :huvet

jag behöver ju lite avlastnig..... :fatta!

gasolis skrev:
Vadå hur blev jag indragen i det här :va

Jaja jag skulle gärna komma och mysa lite men Pejo
är så jäkla jobbig med sitt skrev-gnidande så det vette
f*n om man pallar :3freak

:yoparty

måndag 3/11
tid: 19:00 som vanligt...
plats: oliver

:7peta hoppas nu att det dyker upp lite nya ansikten.....om man inte hinner till 19 så kom så fort ni hinner.....

Nerå, Linda!Jag kommer och frossar Taco's...bara jag kommer in så :hihi :gnissla Antingen blir det tåg lr så får man sammåka med nån in :gnissla

Back