Olycka på Tillbergaleden

Det luktar vänstersvängande bilist lång väg, det har väl svängts ut på tillbergaleden vid Malma crossbana...

Förstår även guuuben, men mycket var "fritt" tolkat med "utan ljuddämpare" testar toppfarten. Bara spekulationer...

Men bort man där och hör mycket att de ylar ur hojarna o tid och otid, så kan jag förstå att det är frusterande, men synd att hoppa på den stackarn som redan blev drabbad där.

Ungerfär som att hoppa på någon och gapa jävla skinnskalle, rasist mm för den har en rakad skalle och det visar sig vara cancer som är orsaken..

Tycker vi skall ta till oss av olyckan o tänka på vår dödlighet på vägarna, slå av vid korsningar, ha BROMSBEREDSKAP mycket oftare än BOMBBEREDSKAP(där fick jag till det:D) när ni ser misstänkta bilar som skall till o svänga..

Vill vi pressa gärnet och mosa på så gör som jag, gör det på banan, där har man råd med misstag i större utsträckning:tummenuppJa jag har gått omkull en gång på bana! Kommer jag gå ikull igen?? Ja det är mycket troligt som jag känner nu i min vilja att ha en utvecklingsfas i banköra.......

Vill du gå framåt gå i en cirkel hade ju studienämden som någon klyscha, samma gäller mc.

Vill du gå framåt i mc köra? Kör i cirklar:D

Last edited:
Back