Ogillaknappen???

• Thread starter Thread starter Ozzi
  • Start date Start date
Bra att gnällfunktioner försvinner. Tillför noll och inget.

Hade funktionen funnits hade du fått en -1 för att du postar i mc-relaterat

Sicken jla tur att den är borta då, men frågan gäller ju även detta forum.
"Gnällfunktionen" var ändå lite kul för att trissa upp känsliga "tittare" som dig.:D
Frågan kvarstår, varför togs den bort? Gillaknappen lär ju inte tillföra något mer än ogillaknappen....eller?:va

haha vad faan:) Kan väl inte finnas någon som ogillar en Pizzabagare?

Att behålla gillaknappen KAN va ett sätt att hålla meningslösa "håller med"- inlägg tillbaka en smula. "Ogilla" ger ju såklart feedback åxå, men det e ju argumentation/tjafs/diskussion/meningsskiljaktigheter som främst bygger ett forum å då e det roligare för alla om det presenteras i ord. :tummenupp

Inte alla former av "ogilla" behöver en motivation... Ibland säger det sig självt varför ett inlägg får (fick?) en jävla massa "ogilla"... Och i de fallen känns det ganska meningslöst att alla som ogillar quotar och förklarar varför personen i fråga är dum i huvudet, när det i själva verket hade räckt med att trycka på en knapp. Finns det en "gilla"-funktion, så borde även "ogilla" få finnas. Tycker jag.

haha vad faan:) Kan väl inte finnas någon som ogillar en Pizzabagare?

Jag gillar inte pizzabagare med håriga underarmar (99,9%), ser så vidrigt ut när dom bankar en calzone med dom... uuuuuuhh (hade lätt tryck ogilla på det om det gick)

om man inte kan ha en "ogilla" ska de fan inte finnas en "Gilla" knapp häller, de är ju helt stört att bara kunna ge positiv kritik, folk får fan växa upp å kunna ta negativ kritik å inte bara positiv.. welcome to the real world lixom...

om man inte kan ha en "ogilla" ska de fan inte finnas en "Gilla" knapp häller, de är ju helt stört att bara kunna ge positiv kritik, folk får fan växa upp å kunna ta negativ kritik å inte bara positiv.. welcome to the real world lixom...

Hehe ungefär som när man sportade i skolan: "ingen förlorade, vi är alla vinnare" fastän man fick spö med 10-2 i fotboll :)

"ogilla" :krama

På sätt och vis är det bra att den försvunnit för folk måste förklara vad dom ogillar med inlägget men i längden kan ju det bli väldigt drygt så jag tycker det är tråkigt att den är borta...

mina 2 cent...

Sorry BS för att den gick ut över ditt inlägg... inge illa menat.:-p

"ogilla" :krama

På sätt och vis är det bra att den försvunnit för folk måste förklara vad dom ogillar med inlägget men i längden kan ju det bli väldigt drygt så jag tycker det är tråkigt att den är borta...

mina 2 cent...

Sorry BS för att den gick ut över ditt inlägg... inge illa menat.:-p

Det ogillade du inte alls :krama Tog det inte heller illa :)

Back