Och så undrar folk

ducceper

sdk m2525
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Ducati 998, crescent compact 78 orange
Och så undrar folk varför man valde Ducati.. Skulle plocka av bakhjulet för första gången idag. Det satt med en mutter.. Sen hade jag hela hjulet löst.

Och då kom jag och tänka på när jag plockade av hjulen på hyndorna jag har haft eller kawskin.. Det var ju ett helt företag om man jämför.

Hade ingen fråga med detta inlägg, ville bara berätta varför jag la 30000 extra på en italienare istället för en japps.

För att det är lättare att ta av bakhjulet? :va

Du har då fel prioriteringar i livet, själv tycker jag inte det är värt 30k extra.. :rofl

;)

Tror inte det är mycket svårare på en VFR, Speed Triple, BMW, Guzzi eller nått annat med enkelsving..

ducceper skrev:
Och så undrar folk varför man valde Ducati.. Skulle plocka av bakhjulet för första gången idag. Det satt med en mutter.. Sen hade jag hela hjulet löst.

Och då kom jag och tänka på när jag plockade av hjulen på hyndorna jag har haft eller kawskin.. Det var ju ett helt företag om man jämför.

Hade ingen fråga med detta inlägg, ville bara berätta varför jag la 30000 extra på en italienare istället för en japps.

Du kanske kommer att upptäcka fler saker med tiden, om varför den kostar 30 lopper extra. Berätta vidare!

ducceper skrev:

Hmm... undrar om du e lika glad när du ska göra ventiljusteringen... :7peta

newbee skrev:
De e nog lika enkelt å billig som att plocka av bakhjulet :rofl :hihi
Har man en ducati så kan det ju vara bra att den är lätt att plocka isär för förr eller senare havererar skiten.

Hur mång muttrar var du trungen att plocka lös för att få bort bakhjulet på Hondorna eller Kawasakin? :) det var väl en där också?

Grattis till köpet av en fin hoj :tummenupp

ducceper skrev:

Det behövs väl egentligen bara en anledning att lägga 30.000 extra för att få en Ducce... Ljuuuuudet :rock

newstead skrev:
Det behövs väl egentligen bara en anledning att lägga 30.000 extra för att få en Ducce... Ljuuuuudet :rock

APPPAPAPAPAP Du glömmer den andra saken.

*Designen!

:) :yoparty

2.JPG

Hur som helst så skapar Duccen känsloyttringar...å alla har väl nån åsikt om den.

Att nu andra har "krupit" fram och lyckas kasta ur sig nått försmädligt när det har ältats i massor av trådar innan.....då har man inte mycket att säga!

Grattis till hojen!

/

amullo skrev:
APPPAPAPAPAP Du glömmer den andra saken.

*Designen!

:) :yoparty

Den är ingen anledning.. det är en bonus :banana :banana

Att stå vid ett rödlyse och höra torrkopplingen rassla och sen brölet när man drar iväg, det är anledningen det :fyllisar

Ducce design är ungefär lika sexigt som en trafik olycka, Dock har dom lyckats producera EN hoj som slår alla i design, 999 den skulle jag kunna byta R1an om jag fick med ett rakblad att putsa bort ducce loggan med :D

ducceper skrev:

:lol :lol Tog inte ens 10 minuter att skruva bort ett hjul fram och tebaka och montera tebax allt o justera kedjan på en Yamaha fzr

Jag är så jävla nöjd med min hoj va ...
Och alla jag åker med ..som kör allt ifrån R6 till Motard .. Gillar ljudet gillar designen.. O tycker den är grymt snygg.. vad som gäller er andra..den svenska avundsjukan och allmänt ovetande.. :7peta

Back