Nytt utsesnde på smurfarnas bilar.

så slipper man gå in på expressens usla hemsida... :rolleyes:

Bifogat

• polisny-178240-0_368.jpg
    polisny-178240-0_368.jpg
    17.6 KB · Visningar: 331
Snygg å snygg!? Huvudsaken är väl att man ser skiten bättre! Å det gör man ju med det där neongula! :tummenupp

Bara bra, bara bra.
Ju mer polisbilarna syns desto bättre är det.

Nu ska dom bara förbjuda civila polisbilar också så är jag nöjd sen.

morris skrev:
Snygg å snygg!? Huvudsaken är väl att man ser skiten bättre! Å det gör man ju med det där neongula! :tummenupp

Helt klart rätt svarat. Ser man skiten så kan man gömma sig från skiten.

Bra på långt håll nu också, djävla lasern plockar ju en på 800 meter ju. Nu kanske man har en chans. :)

/a

aLcATRAZ skrev:
Helt klart rätt svarat. Ser man skiten så kan man gömma sig från skiten.

Bra på långt håll nu också, djävla lasern plockar ju en på 800 meter ju. Nu kanske man har en chans. :)

/a

Du vet att dom inte få ge dig böter om mätningen inte gjorts på 400 meter eller mindre. Så är det! :fakta

Det står på pickan hur många meter mätningen är gjord på, står det mer än 400 meter så är det bara att be farbror blå att riva böteslappen. :tummenupp

Bra tips :tummenupp

Om man nu skulle råka köra för fort över 400 m från en av de (andra) blåa :rolleyes:

MrGooFy skrev:
förbjuda civila polisbilar också

För ett ögonblick såg jag bara ovanstående av ditt inlägg och kände lättnad, men sedan insåg jag mitt misstag och vart deppig igen........

Penguin skrev:
För ett ögonblick såg jag bara ovanstående av ditt inlägg och kände lättnad, men sedan insåg jag mitt misstag och vart deppig igen........

De nya färgerna kanske är till gagn för såna som dig. :D Du har vad jag har hört en tendens att missa farbror blå..

// Mav

Back