Nyklotad!

Fågel dräparen!

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Suzuki 750 GSX-R Nu blivande Street fighter
Kille 32 år hemkommen från sjukhuset efter möte med en KAMIKAZE fågel :kocko . En liten fågel satt på vägen och skulle flyga iväg när jag skulle till att passera den lilla skiten..........
Fågeln höll på att ta livet av mig med när han flög rätt in i visiret..........Kändes som en hyfsad höger av Tyson mitt i visiret!

Hojen gled 130 meter och landade i ett dike! Jag bröt nyckelbenet nästan alla revben på vänster sida samt att fotleden är "Ur funktion".

ANVÄND ERA SKYDD! FUSKA INTE MED DOM! KÖR FÖRSIKTIGT!

Kul med en sida som denna. Får en att vilja köra igen! Om hojen går att fixa igen..............

See ya out there! :yoparty

hehe, ursäkta skratt men lite roligt skrev du det allt :hihi

Vi är två med fötter ur funktion. Iofs är min fot på väg o bli bra igen.

Välkommen o gonatt

Aj Aj! Hehehe

Swedie skrev:
hehe, ursäkta skratt men lite roligt skrev du det allt :hihi

Vi är två med fötter ur funktion. Iofs är min fot på väg o bli bra igen.

Välkommen o gonatt

Önskar att jag oxå kunde garva utan att det gör så djävla ont! :hihi

Välkommen och krya på dig! Bra sagt förresten, man kan aldrig vara för försiktig!

Vet ju hur det känns om man får en sumohummla på visiret när man gasar lite, men fan vad en fågel måste kännas!! Krya på dig!

Välkommen, och krya på dig! :tummenupp
Jag är oxo nyklotad. Hojen står hemma i garaget och ser ut som om jag har kört Paris-Dakar med den. Alldeles sandig och j*vlig efter en vurpa på Falkenberg igår. Ska iväg och handla lite blinkers å grejer sen. :)

Välkommen!!

Jag klotade i tisdags... Inte för kul...

Krya på dig!!

Swedie skrev:
... Iofs är min fot på väg o bli bra igen. ...
Bara så ni vet:
Han får visserligen på sig en stor doja men haltar fortfarande rätt friskt! :7peta
Men den blir nog bra så småningom. :tummenupp

Fågel dräparen! skrev:
. En liten fågel satt på vägen och skulle flyga iväg när jag skulle till att passera den lilla skiten..........
Fågeln höll på att ta livet av mig med när han flög rätt in i visiret..........Kändes som en hyfsad höger av Tyson mitt i visiret!

Jag bröt nyckelbenet nästan alla revben på vänster sida samt att fotleden är "Ur funktion".

See ya out there! :yoparty

När man hör skadorna verkar det som du kört in i en struts........ :rolleyes:

Obs, lite humor för att liva upp din situation lite....

johanrehn80 skrev:
När man hör skadorna verkar det som du kört in i en struts........ :rolleyes:

Obs, lite humor för att liva upp din situation lite....

:rofl :rofl
Kan se det framför mig!

Fågel dräparen!: Kändes som en hyfsad höger av Tyson mitt i visiret!

räcker det?

hur gick det för dig, menar ingen dålig stopsmäll pippin måste ha bjudit på i fejan..

Vi är TRE med fötter ur funktion. Höger fotled bruten efter färd bakpå klotande pojkvän. "Skönt" att höra att det är fler som haft lite otur... :gnissla Så alla ni out there, se till att ha de bästa skydd som går att köpas för pengar och kör sen försiktigt!

Fågel dräparen! skrev:
KAMIKAZE fågel :kocko .

Var det en sädesärla? Dummare fåglar får man nog leta efter!
Jag lyckades också nicka en lite större fågel förra året, men lyckades hålla mej på hjulen. Håller med om att det känns en hel del..

Krya på dej och ge dej ut och åk igen snart!
/B)

Tack!

snowwhite skrev:
Välkommen och krya på dig! Bra sagt förresten, man kan aldrig vara för försiktig!
Vill bara tacka och tala om att det kommer att komma bilder på hojen för den som vill se under dagen......

Ja, spela fotboll med fåglar kan inte vara speciellt hälsosamt. Hoppas du inte blir borta allt för länge från åkandet. Men resterande av denna säsong är väl tyvärr slutåkt.
krya på dig

Hastighet och typ av fågel?

Get well soon!

Bridgekeeper: What... is the air-speed velocity of an unladen swallow?
Arthur: What do you mean? An African or European swallow?
Bridgekeeper: Huh? I-- I don't know that! Auuuuuuuugh!
(Holy%20Grail)%20patsyart.jpg

:D

Välkommen o krya på dig!

stavgren skrev:
Bridgekeeper: What... is the air-speed velocity of an unladen swallow?
Arthur: What do you mean? An African or European swallow?
Bridgekeeper: Huh? I-- I don't know that! Auuuuuuuugh!
(Holy%20Grail)%20patsyart.jpg

:D

Välkommen o krya på dig!

Hahaha..

Ajaj, fåglar kan vara bra farliga.. På väg hem från Assen smällde vi 2 st duvor och en oidentifierad fågel till..
Fast det med Ivecobuss..
Comi på forumet träffade en mås i 280km/h, fast turligt nog drog den på foten och inte rätt i skallen.
Välkommen hit och ducka i fortsättningen ;)

Jag duckade!

oFFkeFF skrev:
Hahaha..

Ajaj, fåglar kan vara bra farliga.. På väg hem från Assen smällde vi 2 st duvor och en oidentifierad fågel till..
Fast det med Ivecobuss..
Comi på forumet träffade en mås i 280km/h, fast turligt nog drog den på foten och inte rätt i skallen.
Välkommen hit och ducka i fortsättningen ;)

Jag duckade men fågelfan hade bestämt sig för att dö! :)

Back