Nyhet: Nya Sporthoj.com-servern är IGÅNG!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Välkomna till nya Sporthoj.com-servern. Den har under de senaste 14 timmarna uppdaterat sig för att ha de senaste sakerna ända fram till kl21.49 igårkväll den 28e. Nya servern ska enligt hårdvaran gå 3x snabbare, men så här i början KAN det gå långsamt initialt, men optimeringar kommer ske hela tiden och slutresultatet blir ett mycket snabbare Sporthoj.com. Välkomna och TACK till alla som varit med och bidragit till servern! Vänligen, Johnny / Swedie.

Artikel: http://new.sporthoj.com/article.php?aid=75

Nä, onödigt vetande som ingen annan behöver se heller. :)

Just nu få vi vänta på att de flesta ska få den nya IP-adressen på "www." delen. Kan ta 72 timmar för vissa modem-användare eller grotthållsboende.

Swedie skrev:
Nä, onödigt vetande som ingen annan behöver se heller. :)

Just nu få vi vänta på att de flesta ska få den nya IP-adressen på "www." delen. Kan ta 72 timmar för vissa modem-användare eller grotthållsboende.

Jag vet, jag vet! :hoppa

Swedie, du kan för våra kära windowsanvändare lägga till att de ska skriva i run fönstret under Start, "ipconfig /flushdns"
då kommer de att rensa den lokala dns-cachen på maskinen.
Så kanske det går bättre.

// Viper

Swedie skrev:
Välkomna till nya Sporthoj.com-servern. Den har under de senaste 14 timmarna uppdaterat sig för att ha de senaste sakerna ända fram till kl21.49 igårkväll den 28e. Nya servern ska enligt hårdvaran gå 3x snabbare, men så här i början KAN det gå långsamt initialt, men optimeringar kommer ske hela tiden och slutresultatet blir ett mycket snabbare Sporthoj.com. Välkomna och TACK till alla som varit med och bidragit till servern! Vänligen, Johnny / Swedie.

Artikel: http://new.sporthoj.com/article.php?aid=75
lönt och lägga dit länken till artiklen när den är exakt samma text som det du skrev :tungan

Vi får se när användarna på kvällen kommer igång ........ Nu funkar det bra iaf

Bra jobbat! Så ska det se ut!

Fast... min profilbild vart extremt fakked:

image.php

Lite märkligt men inget bekymmer för mig, jag slänger upp den igen bara.

Pejo skrev:
Bra jobbat! Så ska det se ut!
Fast... min profilbild vart extremt fakked:
image.php

Lite märkligt men inget bekymmer för mig, jag slänger upp den igen bara.

Det är din inte ensam om att vara ser jag.

// Viper

Blir inte förvånad om det gäller gif bilder, säkert bara nån komponent som saknas för Gif's.
Swedie får kolla på det senare. Just nu orkar jag inte mer :näsblod

Nitrous skrev:
Blir inte förvånad om det gäller gif bilder, säkert bara nån komponent som saknas för Gif's.
Swedie får kolla på det senare. Just nu orkar jag inte mer :näsblod
*skratt* vänta, jag ska fixa :) rm -r /
löser alla problem :huvet

// Viper

Härligt :banana

Då kanske Nitrous har tid att "pilla" på mig hemma nu istället för sitta och pilla med SH servern :tungan

Liwa1 skrev:
Härligt :banana
Då kanske Nitrous har tid att "pilla" på mig hemma nu istället för sitta och pilla med SH servern :tungan

Jaha, så pillar man på sporthoj-servern så får man pilla på dig? :)
Jag kommer över direkt! :tungan

// Viper

Viper skrev:
Jaha, så pillar man på sporthoj-servern så får man pilla på dig? :)
Jag kommer över direkt! :tungan

// Viper

Ummmm hmmmm...nääää så är det inte riktigt alltså :3freak
Samt om du skulle pilla så skulle nog Nitrous :fatta! dig

:)

Liwa1 skrev:
Ummmm hmmmm...nääää så är det inte riktigt alltså :3freak
Samt om du skulle pilla så skulle nog Nitrous :fatta! dig
:)

Japp, och han ser stor ut, jag får hålla mig till att pilla på servrar istället :banana

// Viper

Back