Ny mobil.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Var precis iväg och impulsköpte en ny mobil. Nokia 6610 blev det. Någon som vet om den är bra? :p

en sådan köpte jag i fredags :) enda felet hittills är att det är ett jävla problem å få datakabeln (dku-5) att fungera i Win XP... har inte lyckats ennu :(

Jag köpte en 6100 igår :hej

Några tips var man kan få ner fler fånigt bra polyfoniska signaler till en billig kostnad (eller gratis :rolleyes: )

Ganska nöjd hittills, första dagen med den och är nog ganska kräsen vad gäller mobiler (säkert min 23:e genom åren eller nått + att jobbar med telefoni).

kajlyl skrev:
Precis! man ska vara stolt svensk o hålla sig till (Sony)Ericsson och Neonode(om den nu kommer nån gång)

..jag börjar dock små snegla på en Qtec :rodnar
Uppuppupp, inte Qtec. Vi ska hålla oss till svenska mobiler. Funderar på att byta min P800 mot en P810 när den kommer. Är lite osäker på Neonode än så länge.

Estremo skrev:
Varför köper man Nokia? :rolleyes:

Därför att jag har haft en T68 i nästan ett och ett halvt år och nu är den sönder. SKRÄPTELEFON! Den sämsta jag har haft faktiskt, kvalitetsmässigt.

Så nu blev det Nokia igen. :)

Tacka vet jag ALCATEL!!!! Det e riktiga telefoner det!!! :tummenupp :bow Billiga, och håller för allt!! Nu kostar ju en OT 311 bara 399:- på siba... Med kontantkort... Funderar nästan på att köpa på mig ett par... Kom häromdan på att den också har högtalarfunktion!! :rock :tummenupp

HA DE GÔTT

Köpte min 6610 i december och jag är mycket nöjd med den fortfarande.

Tja, smaken är olika och det kommer nog aldrig att komma en "perfekt" telefon.
Dock har jag sålt SonyEricsson T610 till en hög kompisar och de är fortfarande schyssta mot mig :tummenupp så jag tycker nog att det är marknadens bästa lur just för tillfället. Det jag inte fattar med t.ex Nokia är varför de inte har ett externt antennuttag på luren! Om man vill ha den i en fast monterad handsfree som är säkrare när man kör bil så har man ju klart taskigare täckning utan yttre antenn än om man får ut signalen utanför bilen. Visst har S-E samma på T68 men nu har de fattat galoppen på den nya T610. Sedan funkar PC-programmen klart bättre med S-E än vad det gör med Nokia.

Men det viktigaste är att man är nöjd med köpet man gjort och skulle det vara åt h-e så kan man ju byta. Det är inte så dyrt ändå (klart bättre än om man skulle köpa fel hoj)

Ludde skrev:
Tacka vet jag ALCATEL!!!! Det e riktiga telefoner det!!! :tummenupp :bow Billiga, och håller för allt!! Nu kostar ju en OT 311 bara 399:- på siba... Med kontantkort... Funderar nästan på att köpa på mig ett par... Kom häromdan på att den också har högtalarfunktion!! :rock :tummenupp

HA DE GÔTT

Alcatel har jag haft en och aldrig mer :mad:

Fransmän ska hålla sig till att göra vin och ost :fakta

Snabbe_jag skrev:
Alcatel har jag haft en och aldrig mer :mad:

Fransmän ska hålla sig till att göra vin och ost :fakta

Hmm... :mad: ;) Vad hade du för någon??? Jag har en OT 311 och en OTE, och båda funkar hur bra som helst... Tom efter mycket misshandel... Men, men alla tycker olika!! :)

HA DE GÔTT

Jag vill också vara med :)

Sony Ericsson P800
Sony Ericsson T300
Ericsson SH888
Ericsson GH688
Ericsson GH388
Nokia 5210
Nokia 6150

Iof bara P800:an som är ny men de andra ligger också här.
Kan inte skiljas från mina gamla mobiler.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back