Ny 660-åkare!

polsk_dockfilm

Missis tjej som kör SM
Gick med
14 Apr 2007
Hoj
KTM 450cc
Hejsan, här ska tydligen änns liv på sporthoj börja, så ska väl inte sticka ut utan säger till och varnar att jag nu är här!

En tjej som kör KTM 660, hoppas på att kunna byta ut erfarenheter, men mestadels ta emot erfarenheter och tips!

Puss på alla!

EDIT: Läst i andra inlägg, ska man presentera sig grundligt här?

Last edited:
välkommen... :) mycket bra val av hoj :tummenupp
hoppas du kommer att trivas här hos oss:pannkyss

Första det alla undrar men ingen vågar fråga är du singel?

660 är en ganska stor hoj, klarar du av den? hur lång är du? vad väger du?

..bild?

WHOOOOA 17" som vibrerar.. varför köper inte fler tjej motard?

välkommen till dit nya liv med spännande upplevelser på 1 o 2 hjul ibland

Hejsan, här ska tydligen änns liv på sporthoj börja, så ska väl inte sticka ut utan säger till och varnar att jag nu är här!

En tjej som kör KTM 660, hoppas på att kunna byta ut erfarenheter, men mestadels ta emot erfarenheter och tips!

Puss på alla!

Välkommen!! Kul med fler tjejer på hoj!

/Jörgen

Puss på alla!

Tja polsk_dockfilm! En fråga, det med polsk_dockfilm vart fick du det ifrån? Jätte nyfiken för att jag är polack själv :yoparty

Kul med en tjej som kör motard!! Vart bor du då, så man kan dra ut ock köra!
Själv har jag en ktm 640 med lite godis på!!!

Ha det gott och välkommen!!!!

Vad kul, kom nyss hem från en sväng med hojen med lite vänner, fint väder, lite fika och glatt humör, kan det bli bättre? Jaa, bakdelen kan ju säkerligen det:)...

Till dig Raffe, jag är inte polack tyvärr, dock fick jag namnet ifrån att min pappa när jag var yngre alltid sa något om en dockfilm, sa något i stil med

"-Döden, ett alternativ! En polsk dockfilm", tyckte jämmt det var fantastiskt roligt och det var det första jag tänkte på! Så tyvärr, ej polack!

Nu blir jag lite putt, varför skulle jag inte klara av en 660?! Visst, i början var det stort och tungt och det är lite jobbigt att nå ner ibland, men allt går bara man vill! Det går även fast man inte är 2,10 lång!!!:blah

Haha, roliga små smilys det finns! Finns det fler brudar som kör Supermotard på denna sida eller?

Puss alla!

Vad kul, kom nyss hem från en sväng med hojen med lite vänner, fint väder, lite fika och glatt humör, kan det bli bättre? Jaa, bakdelen kan ju säkerligen det:)...

Till dig Raffe, jag är inte polack tyvärr, dock fick jag namnet ifrån att min pappa när jag var yngre alltid sa något om en dockfilm, sa något i stil med

"-Döden, ett alternativ! En polsk dockfilm", tyckte jämmt det var fantastiskt roligt och det var det första jag tänkte på! Så tyvärr, ej polack!

Nu blir jag lite putt, varför skulle jag inte klara av en 660?! Visst, i början var det stort och tungt och det är lite jobbigt att nå ner ibland, men allt går bara man vill! Det går även fast man inte är 2,10 lång!!!:blah

Haha, roliga små smilys det finns! Finns det fler brudar som kör Supermotard på denna sida eller?

Puss alla!

Välkommen!!! Helt rätt hoj!:tummenupp

Puss alla!

Vart bor hon då? Är det läge att tjata om sthlms-åka eller är det götelaborgarna som får äran att bli frånåkta av hår-som-hänger-ut-från-hjälmen (gammalt indiannamn)?

Bor mitt i sköna Sörmland! Så antar att det är gnäll-iska som gäller:)...

Alla 660-ägare, var redo, snart kommer några roliga frågor i den fina 660-tråden som man kampat i den senaste timmarna:)...Tack för allt välkommnande!

Jajaj, jag är en av dom tjherer som gillar whikseuye på öl dåjag är lite slapphöäänt, och ja, JAG Ä SINGEK,,,Torr det handlar om hojåkandet, varföär gillar inte killar när man kör hpj? Sorry om jag skriber som en sissy, mrn imoprogn kommer MASSA frågpor om 660in i 660tyråden,....förlåt,,,!Fanns ändopck så massa rpoligt folk här på, SH...Piuss

ja herrejävlar... lite mindre av dendär whikseuye kanske?

Welcome Girl!

Behövs fler hojåkare i sörmland...

tänk att ha en brud som också kör 660...
solnedgång en filt och tvåstämmig sång från akradämparna i bakrunden...va säger man...underbart!

Back