Nu är det helt vilt med popupannonser!

Wiseguy

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Så var vi tillbaka till rulla in annonser som täcker forumet och som måste klickas bort igen då....

Jag kan säga det igen, om det krävs att jag skall klicka bort annonser för att få tillgång till forumet så är det ett klart irritationsmoment. Dessutom är jag tvungen att göra det varje gång jag klickar på något. Så för att skriva detta inlägg så har jag fått klicka bort annonser 4 gånger från startsidan till denna tråd.

Då tappar jag intresset för att surfa här eller så installerar jag en addblocker. Det sistnämnda har jag inte velat göra för att jag vill verkligen att SH skall kunna dra in $ för att kunna hålla igång sidan.

Sh_reklam.jpg

Som bonus är jag inte intresserad av att köpa overknee-stövlar....

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja, den för jävla rullistan med annons är jävligt irriterande. Varför är den tillbaka? Trodde någon att vi skulle tycka den var bra andra vändan?

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Va fan…? Det här suger ju kunglig gammal träballe…! Fixa för fan. Eller sälj forumet till någon annan, medans ni fortfarande får en spottstyver, för snart finns inga medlemmar kvar.

Nej. Jag vill inte ha en Dieden garageport. Eller någon annan för den delen. Och jag har varken googlat efter sådana eller ens nämnt ordet nära min telefon. Är det någon slags slumpgenerator som väljer ut och presenterar den mest ovidkommande annonsen…?

Last edited:
Nyheter
Norm Rapps Drake

Norm Rapps Drake, när den ä...

Fantastisk dag på Custom Bike Show

I den lagom svala luften, i...

Sanden, tvådelat skinnställ från Lindstrands!

Sanden, ett tvådelat skinns...

EM i Dragracing i Tierp 15 – 18 juni

Om två veckor, närmare best...

KTM 890 SMT, bantest och video!

890 SMT, busig banhoj!Foto:...

Svedea bidrar med trekvarts miljon kronor till SMC

SMC är en ideell intresseor...

Sandvik, sportigt textilställ från Lindstrands!

Lindstrands Sandvik. Bik...

Bara dagar till Custom Bike Show

Du som befinner dig i en om...

Ducati Monster Iceberg White

Ducati har kompletterat fär...

KTM har presenterat 2024 års EXC-modeller

KTM har presenterat 2024 år...