Norrort Riders!

Oscar S

Fartblind
Gick med
15 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R 2014
Finns det någon här på forumet förutom jag som bor antingen i norrort eller i närheten!? Det är så jävla dött här, skulle vart kul att ha någon att åka med :tungan

2965033 Finns det någon här på forumet förutom jag som bor antingen i norrort eller i närheten!? Det är så jävla dött här, skulle vart kul att ha någon att åka med :tungan
Är järfälla norrort? Jaja jag bor nästan i norrort men jag är på att köra och inte så rädd för transportsträkor.

2968203 Så prulle bor du i Åkersberga? :)
Nope i Waxholm :) men det är ju inte så långt emellan direkt :D

2968256 härligt :tummenupp ska vi bestämma en tid att mötas vid statoilmacken? jag är ledig hela dagen.
mm kan vi göra! ag slutar 15.30 så jag är hemma 16 eller 1630 beroende på om jag tar hojen eller ej. Så nångång efter det. Bor typ 200 m från statoilmacken så mig kvittar det :)

Last edited:
mm kan vi göra! ag slutar 15.30 så jag är hemma 16 eller 1630 beroende på om jag tar hojen eller ej. Så nångång efter det. Bor typ 200 m från statoilmacken så mig kvittar det :)

ok, jag ska på studentmottagning typ vid 5 tiden så de funkar nog inte imorgån då, dessutom verkar det som om det ska regna :huvet

men vi kanske kan köra i helgen?

Hehe exakt samma här :hihi täby enskilda?

Ja vist ser inte ut å ha nått till helgen så de låter skit bra.

Grabbar kom till stockholm istället :whip
Yamaha du bodde väl i nacka? Måste ju vara Mycke närmare att åka till stan än till waxholm?

det tar väll 10 min till city och uppskattningsvis 45 till waxholm inklusive 2 vägfärgor men va fan det är det värt, jag älskar bogesundsvägen :kär

men vet du nån bra väg i stockholm så e jag självklart på att köra där också.

prulle: A begränsad! :)

Dock ligger min lite nerplockad just nu för att jag trodde ett motorras skulle ske. Dock var det ena skruven till avgasmynningen som hade lossnat som gav det konstiga missljudet och slagen! :)

2971083 prulle: A begränsad! :)

Dock ligger min lite nerplockad just nu för att jag trodde ett motorras skulle ske. Dock var det ena skruven till avgasmynningen som hade lossnat som gav det konstiga missljudet och slagen! :)
Nice jag får inte a beg förens i sommar :(

2971038 det tar väll 10 min till city och uppskattningsvis 45 till waxholm inklusive 2 vägfärgor men va fan det är det värt, jag älskar bogesundsvägen :kär

men vet du nån bra väg i stockholm så e jag självklart på att köra där också.
Vart i nacka bor du? Fixade min bil i hammarby sjöstad och det gick fortare att köra genom stan än över värmde även om förjorna klaffa perfa.

Last edited:
Nice jag får inte a beg förens i sommar :(

Vart i nacka bor du? Fixade min bil i hammarby sjöstad och det gick fortare att köra genom stan än över värmde även om förjorna klaffa perfa.

joo de går ju snabbare att köra genom stan men vägen över värmdö e mycket finare :)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back