No more mr. bike-guy.

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Nu är jag hoj-lös.
12:an är såld. Eftersom jag inte kommer köpa ny hoj i brådrasket utan kommer lägga pengar på kombi, barnvagn och lite annat skit så innebär det att jag from nu lämnar min plats i styrelsen öppen om någon vill ha den.

PM:a till någon i styrelsen om du är intresserad så löser vi det via röstning. Kom igen nu alla som vill förändra och föra klubben vidare!

Ha kul, och kör försiktigt!

//Fredda

Då får jag tacka för din tid men...jag vill att du tänker över detta ännu en gång. Det är synd att grundare "slutar" :pannkyss

Tråkigt! Vem ska man då "diskutera" hett med :näsblod

Lycka till med spermatrucken då :tummenupp

...e litta trött på att diskutera, är liksom inte den typen egentligen. Mycket därför jag hoppar av också. Jag är hellre en glad skit :tummenupp

Jedda skrev:
2232327 Tråkigt! Vem ska man då "diskutera" hett med :näsblod

Lycka till med spermatrucken då :tummenupp

Hoppas du blir kvar som medlem i a f.!

Funatic skrev:
2234889 ...e litta trött på att diskutera, är liksom inte den typen egentligen. Mycket därför jag hoppar av också. Jag är hellre en glad skit :tummenupp

Jag menar, årsavgiften är ju betald och vem vet, snart kanske vi får se dig puttra runt på veteranen?!? Mälaren runt kanske???? :lol :lol

Funatic skrev:
2234889 ...e litta trött på att diskutera, är liksom inte den typen egentligen. Mycket därför jag hoppar av också. Jag är hellre en glad skit :tummenupp

Vill inte kritisera för mycket, men om man inte kan ta kritik eller åsikter så ska man inte va med å bestämma heller! Så du gör nog rätt :tummenupp

Så, nu kanske det ser trevligare ut

Last edited:
Jedda skrev:
2236469 Vill inte kritisera för mycket, men om man inte kan ta kritik eller åsikter så ska man inte va med å bestämma heller! Så du gör nog rätt :arsele

Fredda avgår inte för att han inte tar kritik eller åsikter,det spelar inge roll vad han har skrivit tidigare. Han har helt enkelt skjutit sitt störst intresse åt sidan för att ett ännu större intresse har kommit imellan :rullandeu

Mitt första reaktion av ditt inlägg känns lite provicerande med tanke av tidigare reaktioner på en poll-tråd.

Har jag fel?

Mvh Valle.

Funatic skrev:

Jeffla synd bara med en zx12r mindre, jag som ville ha revansch mot dig på Bike weekend, men kom med en BSA så får jag förnedra dig rejält, lovar att bara andvända 1.an också då :hihi

Hoppas vi ser dig mellan varven på forumet! :tummenupp Får väl åka förbi vid tillfälle och visa upp "nya" hojen.

Ok, och orkar man inte släpa sitt eget arsel till utlysta möten -per personliga brev OCH på hemsida, för att vara med och fatta beslut, ska man fanimig köpa läget efteråt också istället för att gnälla. Dessutom, min vän så ska du ha jävligt klart för dig att hade jag inte varit med och startat klubben, ordnat sponsorer, jobbat ganska mycket med klubbstarten OCH TAGIT KONSTRUKTIV KRITIK hade det inte funnits nån klubb överhuvudtaget, så innan du själv åstadkommit NåGONTING osjälviskt för klubben, tycker jag du bara ska vara jävligt glad och tacksam att några har orkat och tyckt det varit roligt att helt utan ersättning på egen tid skapa en sporthojsklubb med över 70 medlemmar på ett par år.

Och du, jag har ALLTID stått upp för mina egna åsikter OCH styrelsens beslut. Jag har dessutom tagit kritiken och diskussionerna när andra inte vågat stöta sig med folk. Och ja nu tar jag det jävligt personligt, jag tänker då fan inte ta skit från vem fan som helst över beslut som tagits på ett utlyst klubbmöte, då tar du väääldigt fel på person.

Vad har du åstadkommit för klubben då? Nåt jag missat eller?

Jedda skrev:
2236469 Vill inte kritisera för mycket, men om man inte kan ta kritik eller åsikter så ska man inte va med å bestämma heller! Så du gör nog rätt :arsele

Jedda skrev:

Du var mig en märklig prick. Väldigt otrevligt inlägg. :va
Totalt onödigt och inte bidrar det till nån bättre stämning i klubben. :arsele

Last edited:
*CASHMAN* skrev:
2237729 Du var mig en märklig prick. Väldigt otrevligt inlägg. :va
Totalt onödigt och inte bidrar det till nån bättre stämning i klubben. :fatta!
Nej men det bidrar :fatta! smileyn till?
Lugna ner er några kilo istället herrarna, ni kan väl diskutera som vuxna istället för att börja kasta paj?
Jedda är bara lite purken för han inte har nån växellåda;)

Funatic; men du blir väl kvar på FunBike åtminstone? (så du får pra rabatt sen när kidsen flugit ut :D )
Jag vet att även vi haft våra duster men skit i det nu.
Ta hand om barna och frugan. (eller sambo eller fästmö...?)
Lev väl.

Last edited:
TinaTjejen skrev:
2237763 Nej men det bidrar :fatta! smileyn till?
Lugna ner er några kilo istället herrarna, ni kan väl diskutera som vuxna istället för att börja kasta paj?
Jedda är bara lite purken för han inte har nån växellåda;)

Funatic; men du blir väl kvar på FunBike åtminstone? (så du får pra rabatt sen när kidsen flugit ut :D )
Jag vet att även vi haft våra duster men skit i det nu.
Ta hand om barna och frugan. (eller sambo eller fästmö...?)
Lev väl.

Du har helt rätt! Jag har ändrat smileyn för denna ( :arsele ) är trevligare!

Last edited:
Hm! Kanske kan ta tillbaka den där stjärten, det va menat som ett skämt!
Men det är inte så lätt att förstå märker jag, Men du skrev ju att det va lite därför som du slutar, för att du tyckte det va jobbigt att diskutera. Så tolkar iallafall jag! + att varför måste man va på alla möten för att bidra till klubben? Jag tycker det är viktigare att va ute å åka, men det är min åsikt förstås. Jag menar att det är inte så ofta som en del i styrelsen åker, men inte gnäller jag för det. Jag förstår att du inte har lust eller tid att sköta klubben, det har inte jag heller!

Men för det så får man nog ha en åsikt utan att pajkastas, eller?
Anfall är besta försvar säger nån, som du gör mot mig genom att hacka tillbaka på mig istället! Så gör min dotter som är 8år och min son som är 3. Men det är nog dax att sluta med det när man fyllt 30!

Att du gnäller på mig att jag inte gör nå för klubben kan jag ta. Jag har helt enkelt inte tid jag heller. Med familj och företag med 17 anställda att sköta + att min flickvän ser att jag är hemma ibland med familjen än att jag springer på alla möten + mina möten med jobbet som är minst ett i veckan + min flickvän som har ett möte minst i veckan.

Jag förstår inte att ni reagerar som ni gör, jag skämtar med er, är det så jobbigt att inte alltid få som man vill å tycker??? Bara undrar
Mvh Daniel

:fyllisar Ser fortfarande fram emot klubbfesten... om man är bjuden förstås :rolleyes:

Last edited:
"Kasta första stenen, den som är utan synd"
Jag tycker du ska läsa igenom vad du själv skrivit innan du skriver fel inlägg - på tal om pajkastning.

Försök samtidigt att komma ihåg att jag själv inte tagit några som helst beslut, utan att de är framtagna genom röstning - där jag har en röst - precis som alla andra.

Förstår du då varför jag helt enkelt till slut blir skitförbannad?

Klart som korvspad att du ska partaja.

//F

Jedda skrev:
2242743 Men för det så får man nog ha en åsikt utan att pajkastas, eller?
Anfall är besta försvar säger nån, som du gör mot mig genom att hacka tillbaka på mig istället! Så gör min dotter som är 8år och min son som är 3. Men det är nog dax att sluta med det när man fyllt 30!

Jag förstår inte att ni reagerar som ni gör, jag skämtar med er, är det så jobbigt att inte alltid få som man vill å tycker??? Bara undrar
Mvh Daniel

:fyllisar Ser fortfarande fram emot klubbfesten... om man är bjuden förstås :rolleyes:

Last edited:
Funatic skrev:
2243708 "Kasta första stenen, den som är utan synd"
Jag tycker du ska läsa igenom vad du själv skrivit innan du skriver fel inlägg - på tal om pajkastning.

Försök samtidigt att komma ihåg att jag själv inte tagit några som helst beslut, utan att de är framtagna genom röstning - där jag har en röst - precis som alla andra.

Förstår du då varför jag helt enkelt till slut blir skitförbannad?

Klart som korvspad att du ska partaja.

//F

You go girl..... :hihi

Back