IronMike
Guest
Funderar på att köpa gubbhoj, att ha som brukis på gatan...börjar få träsmak i röven å armar efter styvt 8 år på r-hoj (räknat från 125a) dvs, jag är inte gammal, men fortfarande ung.
Kikat på lite alternativ till radfyra - sv 1000 och mille...
Jag vet att mille är roligare när det svänger, haft en. Men det känns mer hopplöst än löst att hitta en mille 02a till salu överhuvudtaget, nyare visst, men jag vill ha en 02a annars får det vara..eller nyare sv 1000. Sp1 är inte på tal om - den känns som mille med skjuts.
-försäkring sv 1000, i storstad?
-eventuella problem på hojjen?
-tänkte isf omg, om jag inte hittar en färdig med - helsystem, pc, filter, vart annars köpa, rekomendationer?
-övriga ögandekostnader?
Kommentarer av sv ägare -rekomendationer?
ös på
har läst sv-tråden, men åsikter kommer & går.
Kikat på lite alternativ till radfyra - sv 1000 och mille...
Jag vet att mille är roligare när det svänger, haft en. Men det känns mer hopplöst än löst att hitta en mille 02a till salu överhuvudtaget, nyare visst, men jag vill ha en 02a annars får det vara..eller nyare sv 1000. Sp1 är inte på tal om - den känns som mille med skjuts.
-försäkring sv 1000, i storstad?
-eventuella problem på hojjen?
-tänkte isf omg, om jag inte hittar en färdig med - helsystem, pc, filter, vart annars köpa, rekomendationer?
-övriga ögandekostnader?
Kommentarer av sv ägare -rekomendationer?
ös på
har läst sv-tråden, men åsikter kommer & går.

det var billigaste bolaget med trafik, som inte ville ha hela summan i förskott. Verkar ju trots allt blivit hårdare klimat på den fronten, inget tomt snack att premierna höjs... När jag försäkrade en aprilia mille för 3 år sen kostade halvförsäkringen mig 780 kr per månad. Nu vill dom ha över 1000 spänn för trafikförs. på en 600. Fifan.