Moment 22

|ZooT

Medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
ingen
Jag fick av några vänliga kompisar ett presentkort på funbike när jag fyllde år. Summa 1500:-. Nu faller det sig så att dom kan inte få fram delar till min hoj och jag har inget annat på inköpslistan för tillfället. Finns det någon glad skit här som kan tänka sig att köpa detta av mig? Lär inhandla lameller och lite sånt inför säsongen.. Skicka gärna pm eller släng iväg ett sms på nollsjunoll 7499021.
Kenneth

Tjena! Jag köpte en lamellsats från Addemoto till GammelRettan, klart billigast!
Jo, precis det som det lutar åt, och ett drivpaket..
Med andra ord sitter jag här med presentkort på fel ställe..
För hur mycket glass får man i sig egentligen!! (tyst gabor, vi är inte lika duktiga som du :arsele )

Jo, precis det som det lutar åt, och ett drivpaket..
Med andra ord sitter jag här med presentkort på fel ställe..
För hur mycket glass får man i sig egentligen!! (tyst gabor, vi är inte lika duktiga som du :arsele )

Hehehe!!

Jag köpte paketet (känner igen art nummer du skriver).
Skumt, för jag mailade dom och då svarade dom att det paketet enbart innehöll 7 lameller. Enligt servicemanualen och i min sitter det 7st 125mm och 1st 135mm..
Bytte du inte den längst in, innanför ståltråden?

Skumt, för jag mailade dom och då svarade dom att det paketet enbart innehöll 7 lameller. Enligt servicemanualen och i min sitter det 7st 125mm och 1st 135mm..
Bytte du inte den längst in, innanför ståltråden?

Nop, bytte inte den bakom stålringen då den (och alla andra) hade knappt mätbart slitage. Anledningen till att jag bytte öht var att jag ändå hade isär det och kostnaden var minimal.

Aaah, det löste sig galant tack vare Almgren!
Han har ju mer koll än en uggla!
Lameller beställda och tråden avklarad, tack.

Back