Stoppsladd
Under uppbyggnad.....
Har kollat runt lite i olika trådar och sidor på nätet i ämnet men inte riktigt fått
nåt bra svar ang moddning av luftburken. En del hävdar att man bestämt ska ta upp större hål i burken för att fabrikören är begränsad pga att det inte får låta för mycket och därför begränsar inloppshålen och en del säger låt bli...det ger ingenting.
R6:an har ju sk luffar turbo el ram-air system som leder in luften in till burken.
Modifieringen jag funderade på var om man ska ta upp hålet mellan "förkammaren" och själva huvud kammaren på burken för att dels i låg fart få cykeln att andas lättare vid låg fart men även att den luft som trycks
in ska ha lättare väg att gå.
Är det nån som fattar vad jag menar?
Bifogar en lite skiss på vilket hål jag menar
Och... ja jag vet att det är bond trim på hög nivå men ...många bäckar små..
nåt bra svar ang moddning av luftburken. En del hävdar att man bestämt ska ta upp större hål i burken för att fabrikören är begränsad pga att det inte får låta för mycket och därför begränsar inloppshålen och en del säger låt bli...det ger ingenting.
R6:an har ju sk luffar turbo el ram-air system som leder in luften in till burken.
Modifieringen jag funderade på var om man ska ta upp hålet mellan "förkammaren" och själva huvud kammaren på burken för att dels i låg fart få cykeln att andas lättare vid låg fart men även att den luft som trycks
in ska ha lättare väg att gå.
Är det nån som fattar vad jag menar?
Bifogar en lite skiss på vilket hål jag menar
Och... ja jag vet att det är bond trim på hög nivå men ...många bäckar små..
