Mindre bränsle mer HK

Gulligt "Greentechs bränslemolekylförbättrare och Greentechs luftrenardon."
Bränslemolekylförbättrare får den kolvuppputtarfjädern att slå hårdare tros? :kär

99Spänn var ju som hittat! :banana

vilka idioter alltså...:huvet

Vad skulle man göra av den, köra upp i röven eller? :va

Så länge kontakten mellan bränslet och Greentechs molekylförbättrare etableras, kan molekylförbättraren ändra hopklumpningen av molekyler från större molekylkluster till mindre sådana, eller även enstaka sådana genom att bryta upp van-der-Waals-krafterna mellan bränslemolekylerna. Vidare kan Greentechs luftrenardon rena luften och luften och öka syrenivån i denna genom att neutralisera föroreningarna som finns i luften, såsom damm, utsläpp, bakterier, pollen, tobaksrök, mögel och alla andra sorter som innehåller positiva joner. Förbättringen av luften kan åstadkomma en bättre förbränningsreaktion för att generera fler hästkrafter och högre moment.

Nu vat jag vad jag ska köpa när jag är klar med magneterna, insatsen i luftburken, bränslevirvlaren mm.

Nu ska jag bara klura hur dom får ihop sin uppborrade zippotändare med det som beskrivs här.

edit: sorry, fann ju jättebra installationsbilder :rofl

http://www.savefuel.se/installation.html
install-02.jpg

Last edited:
Om dem nu ändå gått ner från 1099:- till 99:-, varför inte dela ut dem gratis istället (om det nu stämmer) :dummer.

Judge Judy säger: Om nåt verkar för bra så stämmer det inte :fakta

Vad fan, den kostar 1899 på hemsidan, så blocket var billigare redan innan sänkningen.

För 1099 får man tydligen modellen för gräsklippare. Har länge funderat på hur jag ska få bättre bränsleekonomi just där... (vår klippare är handdriven, hur funkar det då?)

Vad fan, den kostar 1899 på hemsidan, så blocket var billigare redan innan sänkningen.

För 1099 får man tydligen modellen för gräsklippare. Har länge funderat på hur jag ska få bättre bränsleekonomi just där... (vår klippare är handdriven, hur funkar det då?)

Tjöp fulöl i stället?

Nyheter
Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort